مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کبدی به میزبانی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 01 February 2018

پیمان ادیبی اظهار کرد: به‌منظور برگزاری مسابقات بین‌المللی کبدی، نشستی با رئیس این فدراسیون برگزار شد، در این نشست مقرر شد بررسی‌های لازم جهت برگزاری یک دوره مسابقات بین‌المللی کبدی صورت پذیرد و این مسابقات برای همیشه در تقویم این فدراسیون جای گیرد.

وی افزود: کبدی در شهرهای آبادان و خرمشهر شرایط بسیار خوبی دارد و دارای استعدادهای مناسبی نیز بوده و هست، اما متأسفانه با غفلتی که در خصوص این رشته در سال‌های گذشته به وجود آمده بود، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت احیای این رشته صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: با توجه به اینکه هیأت کبدی منطقه آزاد اروند نیز تشکیل‌شده، نشستی با «عباس خواجه اورسجی» رئیس این فدراسیون در آبادان برگزار شد و در آن مقرر گردید در اسفندماه سال جاری یک دوره رقابت‌های بین‌المللی با تیم‌های صاحب‌نام دنیا در رشته کبدی برگزار شود.

وی اظهار کرد: همچنین در این نشست مقرر شد که در این دوره از رقابت‌ها منطقه آزاد اروند، با تیمی متشکل از بازیکنان بومی شهرهای آبادان و خرمشهر در لیگ سراسری کبدی کشور شرکت داشته باشد که این موضوع با همکاری شورای شهر و شهرداری خرمشهر صورت خواهد گرفت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار