مدیرهماهنگی و نظارت بر سازمانهای شهرداری قزوین خبر داد؛
محمدی مدیر هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت : با توجه به شروع فصل گرما و احتمال شیوع بیماری های روده ای کنترل و پیشگیری از آن بخشی از اهداف ادارات خدمات رسان شهری از جمله مدیریت بهداشت شهرستان ، شهرداری قزوین و دیگر ارگان ها می باشد .
کد خبر: ۵۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 02 July 2015

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین ؛بابک محمدی بیان کرد : لزوم آشنایی عموم مردم با راههای مقابله و جلوگیری از انتقال این گونه بیماری ها در سطح جامعه از طریق آگاه سازی عمومی با نصب بنرها ، بیلبردها و پخش بروشور در درب منازل ، پارک ها و فرهنگسرا ها نقش مهم شهرداری را از لحاظ آگاه سازی ، نمایان می کند .

وی افزود : خدمات شهری ارائه شده توسط سازمان های وابسته معاونت خدمات شهری از جمله مدیریت پسماند ، فضای سبز و میادین میوه و تره بار برای کنترل و پیشگیری بیماری فوق حائز اهمیت است.

محمدی اذعان کرد : در این خصوص جلسه ای در سطح شهر قزوین با هماهنگی مرکز بهداشت شهید بلندیان ، شهرداری و دیگر ادارات برگزار شد که با توجه به موارد فوق الذکر مقررشد شهرداری اقدامات ذیل را در راستای ایمن سازی و بهبود شرایط زیستی در شهر قزوین انجام دهد.

مدیر هماهنگی معاونت خدمات شهری گفت : از جمله اقدامات ، نصب بنرهای آگاهی دهنده در سطح شهر ، شستشوی دقیق و منظم مخازن حمل پسماند با مواد ضد عفونی کننده ، شستشوی جوی ها و کانال های موجود در سطح شهر و ضد عفونی جهت جلوگیری از ایجاد بستر مناسب تکثیر انگل ها و باکتری ها و بوی نامطبوع ، نظارت بر دست فروشان روز بازار ها و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی خوراکی های مایع و نیمه جامد که احتمال انتقال آلودگی را دارند نصب بنر و هشدارهای لازم در پارک ها و تفرج گاههای عمومی به لحاظ جلوگیری از استفاده از آب های خام مخصوص آبیاری که ضد عفونی نشده اند همچنین نظارت بر خودروهای حمل پسماند و جلوگیری از ریزش شیرابه پسماند برروی معابر عمومی می باشد .

محمدی در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در این خصوص از طریق سامانه 137 و یا شماره تلفن 33244759 مراتب را جهت پیگیری به معاونت خدمات شهری اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار