تابناک تهران - صبح امروز وزیر بهداشت به همراه استاندار تهران و فرمانداران پاکدشت و ری از ظرفیتها و امکانات بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت و بخش قیامدشت دیدن کرد و در راستای ارایه خدمات بهتر و تجهیز این مراکز دستورات و هماهنگی‌هایی انجام داد.
کد خبر: ۵۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 02 July 2015
سید‌ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکب به همراه سید حسین هاشمی استاندار تهران و فرماندار پاکدشت صبح امروز با حضور در بیمارستان در حال ساخت شهدای پاکدشت و خیریه زعیم اظهار داشت: شرایط درمانی این شهرستان با توجه به سرانه کشوری و احتیاج این شهرستان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار تابناک تهران وزیر بهداشت با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان پاکدشت یک دهم استانداردهای کشور است عنوان کرد: خوشبختانه بیمارستان شهدای پاکدشت در حال اتمام مراحل آخر خود است و به محض تحویل با توجه خریداری تجهیزات آن حداکثر در فرصت دوماهه و حتی زودتر از هفته دولت هم اگر امکان داشت افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی ظرفیت لازم را برای رفع نواقص و کمبودهای بخش خصوصی دارد، ادامه داد:اگر بخش خصوصی آمادگی ارایه خدمات و احداث بیمارستان داشت حتما حمایت خواهیم کرد و با توجه به محدودیت استخدامی کشور و نیاز مبرم این شهرستان به نیروی متخصص در قالب خرید خدمت حمایتهای لازم را به عمل خواهیم آورد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تعهدات تامین اجتماعی نسبت به ارایه خدمات درمان به بیمه‌شدگان افزود: با توجه به حضور حدود یکصد هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان لازم است از طریق استاندار محترم نسبت به مجاب کردن این سازمان برای ارایه خدمات درمانی در ازای دریافت حق بیمه اقدام شود و وزارت بهداشت آمادگی دارد که یکی از دو بیمارستان این شهرستان را در اختیار تامین اجتماعی برای ارایه خدمات قرار دهد.

‌همچنین وزیر بهداشت با بازدید از تنها مرکز بهداشتی بخش قیامدشت از شهرستان ری از نزدیک با نحوه ارایه خدمات و پرسنل این مرکز آشنا شد و با توجه به درخواست مردم قیامدشت مقرر شد تنها مرکز بهداشتی این بخش بصورت شبانه روزی به ارایه خدمات بپردازد.

قاضی زاده هاشمی همچنین نسبت به ساخت دوباره بیمارستان متروکه این بخش درصورت آمادگی تامین اجتماعی برای ارایه خدمات اعلام آمادگی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار