مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا به امروز 2 هزار تاکسی در شهر مشهد هوشمند و همچنین 500 تاکسی نیز مجهز به پرداخت الکترونیکی شدند.
کد خبر: ۵۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 02 July 2015
علی اصغر نیشابوری در مراسم رونمایی سامانه هوشمند پروما تاکسی اظهار کرد: امروز تاکسیرانان در خط مقدم خدمت به زائران در شهر مشهد هستند.

وی افزود: این سامانه هوشمند دارای قابلیت سرویس‌دهی به 120 هزار دستگاه تاکسی در شهر مشهد است و امروز هوشمندسازی یکی از اولویت‌های سیستم حمل و نقل درون شهری است.

نیشابوری بیان داشت: تاکسیرانان ما امروز هزینه بالایی را متحمل می‌شوند چراکه باید در بسیاری از مواقع بدون مسافر در شهر تردد کنند و البته این موضوع سبب افزایش آلودگی هوا، افزایش حجم ترافیک و همچنین افزایش مصرف سوخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان داشت: سازمان تاکسیرانی از ابتدای سال 93 هوشمندسازی را جزو یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده و تا به امروز دو هزار تاکسی در شهر مشهد هوشمند شدند.

وی اظهار داشت: همچنین 500 تاکسی نیز مجهز به پرداخت الکترونیکی شدند که بخش خصوصی نیز در این موضوع وارد شد و شرکت پروما سیر در سال 86 به عنوان نخستین شرکت بخشی خصوصی تاکسیرانی تاسیس شد.

وی افزود: پروماسیر در ابتدا شروع خوبی داشت اما آنچنان که انتظار می‌رفت انتظارها را برآورده نکرد اما امروز با رونمایی از سامانه هوشمند خود مجدد شروعی نو داشته و ما نیز به عنوان سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد از همه شرکت‌های بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

در ادامه، فرهاد سروی مدیر پروماتاکسی اظهار کرد: یکی از موارد رشد جوامع، حمل و نقل درون شهری و برون شهری است که ارتقای سطح کیفی و کمی آن بسیار مهم است.

وی افزود: با هوشمندسازی تاکسیرانی در شهر مشهد دقت و ارائه خدمات به شهروندان افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار