رییس سازمان انتقال خون ایلام گفت: سازمان انتقال خون استان در شب های قدر علاوه بر ساعات معمول کاری از ساعت 21:30 تا 23:30 شب آماده خونگیری از اهداکنندگان خون است.
کد خبر: ۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجید زینلی گفت:: افراد روزه داری که تمایل به اهداء خون داشته و در طول روز فرصت مراجعه به انتقال خون را ندارند، می توانند در این ساعات مشخص شده برای خون دهی مراجعه کنند.

وی افزود: سازمان انتقال خون استان از شب 19 تا 23 ماه رمضان به مدت پنج شب در ساعات مذکور آماده دریافت خون از متقاضیان واجد شرایط است و بعد از پایان این شب ها مدت فعالیت سازمان به روال عادی خود بر می گردد.

وی با یادآوری این نکته که در ماه رمضان تعداد اهداء کنندگان و مراجعان برای خون گیری در مقایسه با دیگر ماه های سال کاهش محسوس دارد، ادامه داد: اما به طور معمول در شب های قدر میزان مراجعه افراد برای اهداء خون 50 درصد بیشتر از روز های دیگر ماه رمضان است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 600 واحد خونگیری در استان صورت گرفته که علاوه بر اینکه نیاز استان به خون و فرآورده های خونی تامین شده، نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز با 2 درصد افزایش اهداء خون همراه بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار