کد خبر: ۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 04 July 2015
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرآباد از کمک خیرین در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ دینی و علوی به منظور کمک به نیازمندان این شهرستان خبر داد.
مجید امیریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یکی از سنت های معنوی ماه مبارک رمضان دستگیری و حمایت خیرین از مددجویان تجت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است که هرساله در نظرآباد این مهربانی در بخش های مختلف با مشارکت خیرین منطقه به نمایش گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند است که خیرین با توجه به توصیه های دین مقدس اسلام و الگوگیری از امام علی (ع ) در راه کمک و دلجویی از نیازمندان گام بر می دارند و دل ایتام و خانواده های نیازمند را شاد می کنند.

امیریان در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار کمیته امداد و خیرین در زمینه تامین نیازهای آموزشی ، خدماتی ، فرهنگی ، اشتغال ، درمان و اقتصادی خانواده های نیازمند اشاره کرد و یادآور شد: از زمان تشکیل کمیته امداد توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی خدمات و حمایت های بسیاری از نیازمندان صورت گرفته است که با مشارکت خیرین راه خدمات رسانی هموار تر شد.

وی از دین اسلام به عنوان دین رحمت و مهربانی یاد کرد و افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان خیرین نظرآبادی با مراجعه به کمیته امداد از نیازهای مددجویان در زمینه ارزاق عمومی ، مسکن و امور درمانی و آموزشی و .. پرسش می کنند که با شروع این ماه عزیز شاهد کمک های آنان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منطقه می شویم که این جرکت معنوی قابل تحسین است.

امیریان برپایی سفره های افطاری برای ایتام و خانواده های نیازمند، برگزاری جشن گلریزان و محافل انس با قرآن ، تهیه و توزیع ارزاق در قالب سبد کالا ماه رمضان ، ویزیت و درمان رایگان مدد جویان بیمار در مطب تعدادی از پزشکان فعال در شهرستان ، تهیه جهیزیه ، کمک هزینه تحصیلی و کمک به ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان را از جمله اقدامات خداپسندانه خیرین در این نظرآباد برشمرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرآباد گفت: امسال یک واحد تولیدی فعال در این شهرستان هزینه پذیرایی از 700 نفر از مهمانان شرکت کننده در جشن گلریزان را پرداخت کرد .

وی یادآور شد در جشن گلریزان امسال خیرین 200 میلیون ریال کمک نقدی کردند و تامین زمین و ساخت دو واحد مسکونی را نیز متعهد شدند.

امیریان گفت : اولین مجمع بانوان خیر استان البرز نیز در نظرآباد فعالیت دارد که تا کنون توانسته اند نقش مهم و فعالی در تامین جهیزیه برای دختران تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت بانوان خیر این شهرستان داشته باشد.

در شهرستان نظرآباد 2 هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) قرار دارند.

شهرستان نظرآباد با 150 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار