سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان های ۳۶۱ تختخوابی و آیت الله طالقانی ایلام اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۷۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 26 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریم همتی در این رابطه اظهار داشت:در طی جلسه ای که به دعوت استاندار محترم ایلام و به میزبانی دکتر نمکی معاونت محترم علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور دکتر جلال میرزایی و مهندس شادمهر کاظم زاده نمایندگان محترم مردم در مجلس و قیصوری رییس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام در تهران داشتیم، ضمن بررسی مشکلات استان در حوزه های مختلف، با تخصیص ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۳۶۱ تختخوابی ایلام موافقت گردید.


وی افزود: همچنین در این جلسه با پیشنهاد بنده و موافقت سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بیمارستان تک تخصصی طالقانی ایلام تخصیص یافت.


دکتر همتی با بیان اینکه مبلغ اختصاص یافته از سوی معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان سال ۹۷ محقق می شود، ابراز نمود: مبلغ مذکور در جهت تکمیل ساختمان بیمارستان ۳۶۱ تختخوابی با پیشرفت کنونی ۶۵درصد و تکمیل بخش های مختلف بیمارستان آیت الله طالقانی ایلام به استان اختصاص یافته است.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از لطف و درایت استاندار محترم و دلسوز استان ایلام و همراهی ارزشمند نمایندگان محترم استان حاضر در جلسه و جناب اقای قیصوری کمال تشکر و امتنان را دارم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار