افزایش تخلف واحدهای صنفی در البرز
به عبارتی طی یک ماه اخیر، روزی بیش از 23 واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شده اند که بیشتر تخلفات نیز در حوزه گران فروشی و کم فروشی بوده است.
کد خبر: ۵۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴ 05 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به واسطه افزایش تقاضا برای برخی از کالاها به ویژه مواد غذایی پر مصرف، افراد سودجو اقدام به گران فروشی و کم فروشی می کنند.
به همین واسطه، طرح هایی برای مقابله با افزایش غیر قانونی قیمت ها در کشور طی این ماه اجرا می شود.
امسال نیز به گفته مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی البرز، طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف در البرز از 2 هفته پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان اجرا در این استان شده است.
بر اساس گزارش علی اکبر مختاری، تا روز پانزدهم ماه رمضان و به عبارتی طی 30 روز اخیر، 695 پرونده تخلف واحدهای صنفی توسط بازرسان کشف و رسیدگی و برای اجرای قانون به مراکز صلاحیت دار ارجاع شده است.
به عبارتی طی یک ماه اخیر، روزی بیش از 23 واحد صنفی متخلف در البرز شناسایی شده اند.
به گفته این مسئول، بیشتر تخلفات رسیدگی شده در حوزه گران فروشی و کم فروشی بوده و اکثر متخلفان، در زمینه تولید و عرضه مواد غذایی از جمله زولبیا و بامیه، گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ، میوه و سبزیجات فعالیت می کردند.
همچنین تعدادی از نانوایان متخلف که آرد یارانه ای دریافت و سهمیه خود را به نانوایی های آزادپز واگذار کرده بودند نیز شناسایی و مجازات شدند.
با این اوصاف باید توجه داشت که در ماه مبارک رمضان امسال، بیش از دیگر ایام سال، تخلفات مربوط به گران فروشی در استان البرز افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار