شهردار آبادان عنوان کرد
شهردار آبادان گفت: پاک‌سازی شهرآبادان برای ایام نوروز با همکاری شهرداری و کمک مردم و سازمان‌ها مردم‌نهاد انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 03 March 2018

حسین حمید پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پاک‌سازی شهر آبادان برای ایام نوروز روز ۱۰ اسفندماه به کمک سمن‌ها و مردم مانور اولیه با خروجی مثبت و خوبی داشتیم.

وی در بحث آمادگی شهر آبادان برای ایام نوروز گفت: بالغ‌بر ۴ میلیون نفر مهمان در ایام نوروز وارد آبادان می‌شوند امیدواریم این ایام با کمک خدمات شهرداری و همراهی برخی ارگان‌ها بتواند وظایف را به نحو احسنت برای پذیرای از مهمانان داشته باشیم.

شهردار آبادان بیان کرد: حضور مهمانان برای شهرمان یک فرصت است تا بتوانیم از مهمانان پذیرایی و درآمدهای حاصل را برای گسترش اشتغال شهر داشته باشیم.

وی در مورد مشکلات شهرداری آبادان افزود: شهرداری آبادان به لحاظ اقتصادی و مالی مشکلات زیادی برای تأمین حقوق و کارهای روزمره خود دارد و با توجه به جمعیت که قرار است وارد این شهر شوند اعتبارات آلایندگی‌های اختصاص داده‌شده نسبت به جمعیت شهر بسیار کم است.

حمید پور عنوان کرد: باید در آبادان با کمک و یاری مردم ۲۴ هزار شهردار داشته باشیم و همگی در پاکیزگی درب ورودی منازل خود مشارکت داشته باشند همچنین پاک‌سازی محوطه داخلی و خارجی اداره حذف زوائد بصری پاک‌سازی اطراف املاک رنگ آمیزی درب‌ها و نرده‌ها صورت پذیرد.

وی گفت پاک‌سازی معابر و فضای سبز جز با مشارکت مردم و سازمان‌ها در توسعه درختکاری و توسعه فضای سبز خدمات شهری محقق نخواهد شد.

شهردار آبادان گفت: در روز ۱۵ اسفند و شروع هفته درختکاری از تمام شهروندان درخواست کمک و همکاری را داریم و برنامه این روز از طریق رسانه‌ها اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: با کمک مردم، سازمان‌ها و نهادها در ۲۴ اسفند پاک‌سازی شهر را انجام می‌دهیم و شهر را برای ورود مهمانان آماده می‌کنیم.

حمید پور گفت: انتظاری که از شهروندان داریم این است که به کمک شهرداری بیایند تا بتوان خدمات خوبی به لحاظ پاک‌سازی ارائه دهیم تا بتوان صرف یک ماه آینده شهر را برای استقبال از مهمانان آماده کنیم.

وی افزود: طرح پاک‌سازی طی برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده به‌صورت منطقه به منطقه و محله به محله در سال جاری انجام میشود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهرداری آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار