سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این‌که حبس 40 دقیقه‌ای تیم واترپلو دانشگاه آزاد در استخر پس از دیدار نخست این تیم در فینال لیگ برتر صحت ندارد؛ گفت: به پنج دقیقه کشیده نشد که تیم حریف به راحتی استخر را ترک کرد و امیدوارم این جوسازی‌ها روی داوری بازی آینده دو تیم تاثیر نگذارد.
کد خبر: ۵۷۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 04 March 2018

رضا جعفری در خصوص دیدار نخست تیمش در دور رفت مرحله فینال لیگ برتر کشور برابر دانشگاه آزاد، اظهارکرد: تیم دانشگاه آزاد از نظر مالی و بازیکنانی که در خدمت دارد، یک تیم فوق‌العاده استثنایی است اما خدا را شکر تیم ما هم امسال هر چند دیر بسته شد اما رفته رفته در ادامه مسابقات توانستیم بهتر شویم.

وی بیان کرد: بیشتر دقایق این بازی دست ما بود اما متاسفانه در انتهای مسابقه یک پنالتی را از دست دادیم و در نهایت با نتیجه تساوی 8 بر 8 بازی به پایان رسید. دیدار بسیار سنگینی بود و البته این نوید و امیدواری را به ما می‌دهد که در بازی 19 اسفندماه بتوانیم با روحیه جنگنده، تیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. ما به رقم خوردن این مهم بسیار امیدواریم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه درباره حواشی ایجاد شده در این دیدار نیز گفت: وقتی یک تیم، ‌یک خبرنگار را با خود از تهران می‌آورد و با خود آن تیم نیز به تهران برمی گردد، مطمئنا به نفع تیم ما چیزی را نخواهد نوشت. من نمی‌گویم در این دیدار هیچ اتفاقی نیفتاد. در این دیدار داور به دلیل اعتراض بازیکن ما، او را دیسکالیفه و از مسابقه اخراج کرد. من به داور کاملا حق می‌دهم اما فکر می‌کنم داور با مدیریت و آرامش، می‌توانست بازیکن ما را دیسکالیفه نکند و کار را با یک اخراج ساده حل کند.

وی افزود: در نهایت داور این تصمیم سخت را گرفت و بازیکن ما را اخراج کرد که پس از آن نیز تشنجی ایجاد شد و متاسفانه برخورد زشت و زننده یکی از بازیکنان دانشگاه آزاد از درون آب با تماشاگران باعث شد که جو کمی به هم بریزد که البته این موضوع به یک دقیقه کشیده نشد و بازی ادامه پیدا کرد. در انتهای بازی نیز درگیری بین همین بازیکن دانشگاه آزاد و یکی از تماشاگران ما ایجاد شد که در همان لحظه نیروی انتظامی وارد کار شد و خیلی سریع موضوع ختم به خیر شد.

جفعری در پاسخ به این سوال که نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اعلام کرده است که پس از بازی 40 دقیقه در استخر حبس بودند، گفت: این موضوع صحت ندارد و به پنج دقیقه کشیده نشد که تیم حریف به راحتی استخر را ترک کرد. همین آقای نجفی سوار خودرو شخصی یکی از بازیکنان من شد و به خوابگاه رفت؛ یعنی می‌خواهم بگویم تا این اندازه ارتباطات بین ما و دانشگاه آزاد، خوب و نزدیک است.

وی عنوان کرد: درخصوص این‌که گفته می‌شود کسی با چاقو در خوابگاه، قصد آسیب زدن به آن‌ها را داشت هم باید بگویم من آن‌جا نبودم و البته پذیرفتن این مسائل برای من سخت است. نزدیک به 20 سال است که تیم ما در لیگ برتر است و دانشگاه آزاد نیز هر سال در امیدیه بازی می‌کند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

مربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: متاسفانه این جوسازی‌ها و این اخبار برای تحت فشار قرار دادن تیم ما برای رقابت در دیدار برگشت است، آن هم به خاطر این‌که از نظر روحی روانی، روی تیم ما و به ویژه داوری تاثیر بگذارند. ما داوران خوب و حرفه‌ای داریم و مطمئنا تحت تاثیر این قضایا قرار نمی‌گیرند. من نمی‌گویم در بازی رفت داور هیچ اشتباهی نداشت ولی اگر اشتباهی هم بود، انسانی بود. من مربی نیز می‌توانم اشتباه کنم و امیدوارم این جوسازی‌ها روی داوری بازی آینده دو تیم تاثیر نگذارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: واترپلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار