رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران گفت: 36 هزار اثر از سوی بانوان طلبه سراسر کشور به دبیرخانه دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی در قم رسید.
کد خبر: ۵۷۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 05 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی طایی زاده اظهار داشت: از این تعداد، 400 اثر به بخش داوری جشنواره رسید که سه تن موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش طرح ایده های محتوایی به زنان مسلمان است تا در خانواده و اجتماع بتوانند حضور موثری داشته باشد.

وی با اشاره به این که این دوره از جشنواره از 15 دی ماه تا 30 بهمن ماه سال جاری فراخوان شد گفت: قالب های ارائه آثار در بخش های وبلاگ نوشت، کوتاه نوشت، کوثر نوشت، کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی تا علاقه مندان در این حوزه ها تولید به محتواهای غنی کنند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی با عنوان «سبک زندگی دینی و روایت الگوی زن مسلمان» 17 اسفندماه جاری در شهر یزد برگزار می شود، ضمن این که نخستین دوره این همایش در شهریورماه سال جاری در قم ترتیب یافت.

وی با بیان این که مرکز فناوری اطلاعات به دنبال توانمندسازی بانوان در فضای مجازی است گفت: مهارت ها و تکنیک ها در این عرصه، با هدف آسیب شناسی فضای مجازی و حضور موثر ارائه شد.

طایی زاده، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، مهارت هایی در خصوص نویسندگی، صوت و تصویر، انیمیشن و گرافیک در قالب بیش از 170 کارگاه در سراسر کشور برگزار شده است تا در این عرصه مربیان فرهیخته تربیت شوند.

وی به فعالیت بانوان طلبه در شبکه های اجتماعی کوثر نت و کوثر بلاگ اشاره کرد و گفت: این شبکه ها در قالب وب سایت و تلفن همراه طراحی شده است تا قابل استفاده باشد و بیش از 30 هزار طلبه خواهر مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار