علی‌رغم زمزمه‌های عدم‌حضور زردپوشان در دیدار هفته پایانی لیگ؛
در حالی که سرمربی پالایش نفت آبادان از عدم حضور این تیم در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خبر داده بود، اما این تیم فردا (چهارشنبه) برابر حریف خود، ملی‌حفاری حاضر می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 06 March 2018

در حالی که پالایش نفت آبادان پس از برد هفته گذشته برابر دانشگاه آزاد به دلیل فاصله سه امتیازی و همچنین تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم دوم (ملی‌حفاری) خود را قهرمان لیگ می‌دانست و به همین دلیل قصد حضور در دیدار پایانی برابر حریف خود، حفاری که همان تعقیب‌کننده اصلی زردپوشان آبادانی است را نداشت، اما سازمان لیگ و فدراسیون با عدم حضور این تیم برابر ملی‌حفاری مخالفت کردند و بر این اساس نفتی‌ها فردا (چهارشنبه) برابر حفاری به میدان خواهند رفت.

جالب است که برخی از رسانه‌ها پس از برد هفته گذشته نفت آبادان برابر دانشگاه آزاد و به دلیل تفاضل گل بیشتر این تیم نسبت به تیم دوم (ملی‌حفاری)، خبر از قهرمانی زردپوشان داده بودند.

در حال حاضر نفت آبادان 61 امتیازی و حفاری 58 امتیازی است و در صورتی حفاری می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد که با 9 گل برابر زردپوشان به برتری برسد. دیدار پایانی این دو تیم از آن‌جا که هر دو تیم شانس قهرمانی دارند، می‌تواند بسیار حساس باشد.

اصرار سازمان لیگ به حضور پالایش نفت آبادان برابر حفاری، گله‌مندی رز جدیدی زاده، سرمربی نفت آبادان را در برداشت و او در گفت و گوی روز یکشنه با ایسنا، اظهار کرد:‌ یک تیم می‌تواند در یکی از دیدارهای خود حاضر نشود و این قانون نیز باید برای همه اجرا شود؛ دانشگاه آزاد نیز فصل گذشته در بازی آخر خود و در حالی که در جایگاه سه چهار تیم تاثیر داشت، شرکت نکرد. به هر حال اگر قانونی است باید برای همه باشد و چرا اکنون قانون برای ما به صورت ديگری شده است و قبل از فصل در جلسه قرعه‌کشی اين بند قانون را تعريف نكردند؟

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار