مسوول خدمات شهرداری ابرکوه گفت : یکی از کارگران این بخش در اقدامی خدا پسندانه یک فقره چک به مبلغ 20 میلیون ریال را که هنگام انجام وظیفه در خیابان سرو پیدا می کند تحویل شهرداری می دهد.
کد خبر: ۵۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 05 July 2015
به گزارش تابناک یزدمحسن فلاح زاده گفت : علیرضا رستگار کارگر واحد خدمات شهرداری ابرکوه در ادامه انجام وظیفه اش باز هم در بلوار امام خمینی (ره) برگ چکی در وجه اداره دارایی ابرکوه مشاهده می کند و همانند دفعات گذشته آن را به شهرداری تحویل می دهد.
وی افزود: رستگار بدلیل موقعیت شغلی به چنین مواردی زیاد برخورد می کند و جالب اینکه همه اشیا مفقودی شهروندان را بدون کم و کاستی به شهرداری تحویل می دهد.
در همین زمینه این کارگر شهرداری گفت : همیشه درزندگی زحمت کشیدم و تلاش کردم و به رزق و روزی که خدا برایم مقرر کرده راضی هستم.
رستگار اظهار کرد: بارها پیش آمده که مبلغ های متفاوت هم پول نقد پیدا کردم می توانستم استفاده کنم و کسی نمی فهمید، ولی همیشه با خود میگویم هیچ کس هم که مرا نبینید اون خدای بالای سر چی؟! .
این جوان امانتدار بابیان اینکه خدا همیشه پیش چشمم و مد نظرم بوده و هست ادامه داد: دختری بیماردارم که تاکنون نزدیک به میلیون ها تومان خرج درمان آن کردم ولی اگر وضع مالی خوبی ندارم طالب حق و حقوق مردم هم نیستم وحق کسی را نمی خواهم و چشم داشتی به پول های باد آورده ندارم.
رستگار ، با اشاره به نقش اساسی خانواده ها در تربیت فرزندان ، من از پدر کشاورزم یاد گرفتم که مال مردم، مال مردم است و ما نسبت به آن مالکیتی نداریم و همچنین به فرزندانم یاد دادم که هر موقع و هر جایی چیزی پیدا کردند بدانند که مال خودشان نیست و باید به صاحبش برگردانند.
این کارگر شهرداری با زبانی ساده توصیه کرد: امیدوارم همیشه یادبگیریم و به دیگران هم یاد بدهیم که نباید پا را از گلیم خود درازتر کرد و به هر اندازه که خدا رزق و روزی هر بنده را مقرر کرده باشد، همان است نه کمتر نه بیشتر.
شهرستان ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی یزد و اقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار