تابناک: مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس نظر مراجع تقلید، واحدهای صنفی حق ندارند از پیاده رو ها استفاده کنند و رزقی که از این طریق به دست می آورند، شبهناک است.
کد خبر: ۵۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 06 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، مجتبی کاظمي با بیان این مطلب افزود: برخی از واحدهای موتور سیکلت به دلیل بی توجهی به قوانین و مقررات شهری و سد معبر در پیاده رو به زودی پلمپ می شوند.

وی تصریح کرد: شهروندان باید بر اساس شغلی که انتخاب می کند واحد صنفی خود را خریداری کند تا مزاحم عابران در پیاده رو ها و سد معبر نشوند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان به عنوان اصلی ترین عوامل می توانند در موضوع سد معبر به ما کمک کنند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع شهروندان برای رفع سد معبر در خیابان ها و پیاده روها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاظمي، با بیان اینکه شهرداری موظف است نسبت به سد معبر واحدهای صنفی متخلف اقدامات لازم را انجام دهد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از شهروندان بدون توجه به حقوق شهروندی به حریم شهروندان تجاوز می کنند و با استفاده های نادرست از پیاده روها و برخی از خیابان ها حقوق آنها را پایمال می کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: این اعمال باعث سلب حقوق شهروندی می شود و تاکنون مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از واحدهای صنفی با توجه به توصیه های ما در خصوص سد معبر به تخلفات خود ادامه می دهند که به ناچار ما از طریق قوه قهریه با آنها برخورد ی کنیم.

کاظمي، تصریح کرد: بر اساس نظر مراجع تقلید، واحدهای صنفی حق ندارند از پیاده رو ها استفاده کنند و رزقی که از این طریق به دست می آورند، شبهناک است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار