رئیس هیأت کشتی استان قم خبر داد
رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم تعداد ۴۲ مدال متنوع از رقابت‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی سال 1396 برای ورزش قم به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 25 March 2018

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار کرد: کشتی‌ قم در رشته‌های آزاد، فرنگی، پهلوانی و آلیش در میادین سال 1396 به میدان رفت و مجموعا تعداد 42 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات داخلی و برون‌مرزی این رشته قهرمان‌پرور به دست آورد.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده کشتی‌گیران قم از میادین جهانی، آسیایی، بین‌المللی، انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در سال ۹۶، افزود: سهم کشتی قم از مدال‌های مسابقات آسیایی سال قبل دو نشان طلا بود، ضمن اینکه دو نشان نقره و سه برنز از رقابت‌های بین‌المللی نیز کسب شد.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به درخشش ورزشکاران این رشته در انتخابی تیم‌های ملی، بیان کرد: در این رقابت‌ها کشتی‌گیران قم به چهار مسابقه فینال راه یافتند و دو طلا و دو نقره نصیب آنها شد، ضمن اینکه پنج عنوان سومی و نشان برنز از انتخابی تیم‌های ملی به دست آمد.

وی سپس به موفقیت‌های به دست آمده توسط کشتی‌گیران قم از حضور آنها در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: در تمام رده‌های سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شاهد رقابت کشتی‌گیران قم در رقابت‌های کشوری بودیم و نتیجه این حضور کسب 26 مدال شامل 9 طلا، 6 نقره و 11 برنز بود.

وزیری در ادامه به میادین پیش‌روی کشتی‌گیران قمی در سال 1397 اشاره و بیان کرد: در حال حاضر کشتی‌گیران قم اعم از علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، هادی علیزده‌پورنیا و علی‌اکبر حیدری در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان آماده حضور در مسابقات مختلف می‌شوند.

وی یاد آور شد: نجاتی و رضایی که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را دارند اکنون در تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌شوند و علیزاده‌پورنیا در کنار حیدری در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای اعزام به جام جهانی کشتی فرنگی، بازی‌های آسیایی و پیکارهای قهرمانی جهان در سال 2018 تمرین می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار