فرماندار مهدی‌شهر:
به گزارش تابناک سمنان ،حسن ارگی گفت :تحقق شعار «از کویر تا خزر از مسیر شهرستان مهدی‌شهر» در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام بسیار مؤثری است و می‌تواند نقش مهم و محوری بر عملکرد اقتصادی منطقه داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 26 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، فرماندار مهدی شهر بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی در سطح شهرستان مهدی‌شهر و در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه مهدی‌شهر بیشترین ظرفیت را ازلحاظ توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان دارد، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار «از کویر تا خزر از مسیر شهرستان مهدی‌شهر» گام‌های مثبت و مؤثری برداشته‌شده است.
 ارگی افزود: نتیجه بارز این اقدامات استقبال چشمگیر گردشگران در بازدید از مناطق دیدنی این شهرستان و انتخاب این شهرستان به‌عنوان راه عبوری به سمت شمال کشور است.
وی تصریح کرد: با بازدید سرزده از ایستگاه‌های خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی در شهرستان حتی در ساعات بامداد روزهای مختلف ایام نوروز نشان داد خدمت‌رسانی ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی مناسب بوده هرچند تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله‌داریم که قطعاً نیازمند تلاش جدی مردم و مسئولان است.
فرماندار مهدی شهر با اشاره به اینکه تلاش مسئولان بر خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی است تا خاطراتی به‌یادماندنی را از شهرستان‌های استان سمنان در اذهان آنان رقم بخورد، خاطرنشان کرد: تأکید مسئولان و مدیران اجرایی بر ایجاد شرایط مطلوب در خدمت‌رسانی شایسته و درخور شأن به مسافران و گردشگران نوروزی است.
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: با توجه به اهمیت تسهیلات نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی، برای اینکه کیفیت کار بیشتر شود باید از حمایت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر بهره برد.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار