معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مشکلات جامعه کارگری با گفت‌وگو میان مدیران و تشکل‌ها در قم برطرف می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم،احد جمالی با اشاره به اینکه شاه بیت اقدامات حوزه سیاسی امنیتی استانداری در سال گذشته مساله انتخابات بود اظهار کرد: در این انتخابات از نظر صیانت آراء مردم و امانت داری وضعیت بسیار خوبی داشتیم جزو استانهای موفق بودیم.

وی افزود: در رابطه با مساله اغتشاشات دی ماه سال گذشته هم مدیریت بسیار خوبی در سطح استان صورت گرفت به طوری که جزو استان‌هایی بودیم که نه ضرب و شتمی داشتیم و نه خسارت به اموال مردم و دولت که ناشی از انسجام و مدیریت نیروهایی بود که خوب کار کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تلاش برای برقراری ارتباط مستمر و مفید با دانشگاه را از دیگر تلاش‌های این حوزه در سال گذشته دانست.

وی با تاکید بر اینکه در استان قم با اعتراضات کارگری با قوه قهریه برخورد نمی‌شود خاطرنشان کرد: در رابطه با مساله کمسیسیون کارگری مدیریت قابل قبولی داشتیم و اعتراضات کارگری در سطح استان نسبت به استانهای همجوار و دیگر استانها خیلی حداقلی بود.

جمالی با اشاره به اینکه در سال گذشته جلساتی برای ایجاد فهم مشترک میان تشکل‌های کارگری و مدیران مربوطه برگزار شده افزود: نخستین راه حل ما در برخورد با مشکلات قشر کارگر بحث گفتمان بوده و ما این واقعیت را می‌دانیم که فرهنگ غالب دنیا فرهنگ گفتمان است.

وی معتقد است اگر گفتمان و منطق باشد و ظرفیت‌های لازم را طرف‌های مقابل داشته باشند که نقاط قوت را بپذیرند و نقاط منفی هم آسیب شناسی و برطرف شود و افراد انتقادپذیر باشند مشکلی ایجاد نمی‌شود چراکه مردم ما مردمی فهیم و بسیار منطقی هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار