از 25 اسفند 96 تا 8 فروردین امسال، مقدار 90 میلیون لیتر بنزین در سراسر استان مازندران مصرف شد.
کد خبر: ۵۸۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 29 March 2018

به گزارش تابناک : مدیر شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ساري گفت: از 25 اسفند 96 تا 8 فروردین امسال، مقدار 62 میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شدکه در مقایسه با مدت مشابه پارسال  16 درصد افزایش نشان می دهد.

طالبی افزود: 122 جایگاه عرضه بنزین در حوزه منطقه ساری از آمل تا گلوگاه فعالیت می کنند و کار سوخت رسانی را انجام می دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ساري با اشاره به اینکه 85 جایگاه عرضه سی ان جی ، توزیع گاز مایع را در این حوزه برعهده دارند تصریح کرد: مصرف گازوئیل در این مدت  13 درصد کاهش داشته است.

طالبی خاطر نشان کرد: این شرکت در زمینه توزیع سوخت ادوات کشاورزی مشکلی ندارد و در صورت تایید جهاد کشاورزی و آب منطقه ای ، سوخت کشاورزان را تامین می کند.

مدیر شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چالوس هم گفت: از 25 اسفند 96 تا 8 فروردین ، مقدار 28 میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شدکه در مقایسه با مدت مشابه پارسال  16 درصد افزایش  داشته است.

طاهری با اشاره به اینکه منطقه چالوس از رامسر تا محموداباد را شامل می شود افزود: در زمینه توزیع گاز مایع در این منطقه ، مشکلی وجود ندارد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار