رئيس هیأت نابينايان و كم‌بينايان استان قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم از افزايش ۲برابری تعداد ورزشكاران زيرمجموعه اين هیأت ورزشي در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم،سیدصادق میره‌ای اظهار کرد: در نیمه دوم سال 1396 با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم فرصت خدمت در این هیأت ورزشی به عزیزان نابینا و کم‌بینا را پیدا کردم.

وی که پیش از انتخاب به عنوان رئیس این هیأت مسوولیت سرپرستی هیأت نابینایان و کم‌بینایان قم را نیز عهده‌دار بود، ادامه داد: در سال ۹۶ با تغییر مدیریت و انتخاب هیات رئیسه جدید شاهد رشد و توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان استان در دو بخش همگانی و قهرمانی بودیم.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم افزود: در بخش همگانی برای نخستین بار در قم برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه قشر نابینا و کم‌بینا برنامه‌ریزی کردیم و این همایش در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد، ضمن اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی روز جهانی عصای سفید را هم در قم برگزار کردیم.

وی ابراز کرد: هدف از اجرای این برنامه‌های همگانی تلاش برای مشارکت حداکثری نابینایان و کم‌بینایان قمی و جذب آنها به فعالیت‌های ورزشی بود، قطعا با حضور آنها در اینگونه برنامه‌ها، فرصت شناسایی استعدادهای ورزش قهرمانی نیز برای هیأت ایجاد خواهد شد.

میره‌ای خاطرنشان کرد: فعال‌سازی پنج رشته ورزشی گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ، دوومیدانی و شنا از دیگر اقداماتی بود که هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در سال 1396 در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام داد و امیدواریم این رشته‌ها را خیلی سریع بار دیگر به دوران موفق گذشته و کسب افتخار برای ورزش قم برسانیم.

وی یاد آور شد: در سال ۹۶ سعی ما بسترسازی لازم برای انسجام بخشی و انجام تمرینات منظم در تمامی این رشته بود تا ان‌شاءالله در سال جدید شاهد حضور موفق تیم‌های ورزشی هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قم در مسابقات و میادین مختلف ورزش کشور باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم افزود: در سال جدید به موضوع استعدادیابی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، حضور در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین فعال کردن لیگ‌های استانی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار