اداره کل هواشناسی خوزستان از ادامه وضعیت گرد و غبار تا اواسط وقت فردا شنبه در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 30 March 2018

در بولتن پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان در تاریخ 10 فروردین‌ماه آمده است: بررسی نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای عددی هواشناسی نشان دهندۀ ورود سامانه باران زا در استان می باشد که سبب افزایش ابرناکی و بارشهای رگباری پراکنده به ویژه در شرق، شمال و ارتفاعات استان طی اواسط وقت امروز تا اوائل صبح فردا شنبه خواهد گردید.

همچنین تغییرات قابل ملاحظه فشار هوای سطح زمین باعث افزایش سرعت وزش باد و احتمال برخاستن گردوغبار محلی در جنوب، مرکز و غرب استان و سپس انتقال آن به بخش های شمالی در اوائل وقت امروز تا اواسط وقت فردا شنبه می گردد.

از طرفی ورود و انتقال گردوخاک ناشی از تشکیل چشمه های خاک در کشور عراق از اواسط وقت امروز تا اواسط صبح شنبه هفته آینده مورد انتظار می باشد.

از امروز جمعه تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود. خلیج فارس نیز از امروز جمعه تا اواسط وقت یکشنبه هفته آینده مواج پیش بینی می شود.

در شبانه روز گذشته آبادان با 41 درجه سانتیگراد و ایذه با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 33 تا 21 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، گرد و غبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار