پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو می‌توانند امسال در آسیا موفق شوند.
کد خبر: ۵۸۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 01 April 2018

به گزارش تابناک : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو می‌توانند امسال در آسیا موفق شوند.


حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در این رقابت‌ها داریم و اگر بتوانیم دوشنبه نسف قارشی را شکست دهیم صعودمان قطعی خواهد شد.


وی ادامه داد: البته بازی با تیم‌های ازبکستانی همیشه سخت است چرا که این تیم‌ها معمولا فوتبال قدرتی را در زمین اجرا می‌کنند و این کار را کمی سخت می‌کند. البته من به این تیم امیدوارم و می‌دانم که پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود.


سرمربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه کی‌روش ملی‌پوشان را ۴۰ روز قبل از جام‌جهانی خواسته و تکلیف باشگاه‌های ایرانی حاضر در آسیا چه می‌شود به نامه نیوز گفت: جام‌جهانی آوردگاه مهمی است اما لیگ قهرمانان آسیا هم اهمیت بالایی دارد و این طور نیست که این بازی‌ها بی‌اهمیت باشد.


درخشان تصریح کرد: همه ما مردم ایران تیم ملی کشورمان را دوست داریم و تعصب زیادی هم به آن داریم اما باید بپذیریم همان طور که تیم ملی کشورمان مهم است پرسپولیس هم اهمیت زیادی دارد. خیلی از مردم با این تیم و نتایجش زندگی می‌کنند و این طور نیست که پرسپولیس اهمیت نداشته باشد. به نوشته نامه، وی خاطر نشان کرد: باید تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود بیاید. هم تیم ملی مهم است و هم پرسپولیس. باید منافع باشگاه‌ها در نظر گرفته شود و باید پذیرفت که تیم ملی از دل همین باشگاه‌ها به وجود می‌آید.

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار