جانشین رئیس سازمان اردویی بسیج خبر داد:
جانشین سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج از وجود ظرفیت اسکان بیش از ۱۰۰ هزار زائر راهیان نور در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 08 April 2018

 

وجود ظرفیت اسکان ۱۰۰ هزار زائر راهیان نور در خوزستان

سرهنگ علی پوری با اشاره به ایجاد ظرفیت بیش از یک صد هزار شب ماندن در مناطق عملیاتی راهیان نور گفت: حضور در مناطق عملیاتی برای عموم مردم آزاد است.

وی افزود: هر چند سفرهای راهیان نور در طول سال انجام می شود اما دهه آخر اسفندماه و دهه نخست فروردین ماه هر سال اوج سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

وی اظهار کرد: تمامی امکانات و اماکنی که در طول یک دهه اخیر احداث و بازسازی شده اند و جزء پادگان های زمان جنگ نیز به شمار می رفتند در خدمت زائران راهیان نور است.

جانشین سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: در زمان حضور زائران کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی خدمات متنوعی از جمله امکان شب مانی در مناطق و پخت غذا برای زائران ارائه می شود.

سرهنگ پوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال گذشته راهیان نور را یک فناوری معرفی کردند، افزود: سعیمان آنست تا از این فناوری به نحو مطلوب و بهینه استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: با انجام تغییراتی که در اماکن اسکان و یادمانها انجام شده درصدد آنیم تا برنامه های متعدد بهتری را نسبت به سال قبل برای زائران اجرا کنیم.

وی ضمن آرزوی سفری خوش برای زائران سرزمین های نور، تصریح کرد: دانستن این نکته ضروریست که آندسته از افرادی که قصد ماندگاری در اماکن پیش بینی شده در مناطق عملیاتی از شمال تا جنوب خوزستان را دارند باید حداقل از ۲۴ ساعت قبل با مسئولان مربوطه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار