فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تحقق شعار سال در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است، گفت: مبارزه مستمر با قاچاق کالا در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 09 April 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری  امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام از اقدامات بی وقفه ، موثر و مفید کارکنان در سال ۱۳۹۶ قدردانی کرد و گفت: خدمات بسیار ارزشمند و مطلوب به مردم عزیز استان ایلام در گوشه و کنار این سرزمین عزیز که با انسجام داخلی و بسیار جالب و زیبا همراه بود ستودنی است.

وی افزود: اقدامات بزرگ و ارزشمندی قبل از سال ۹۶ و تعطیلات نوروز۹۷ توسط پلیس در استان انجام گرفت که موجب رضایتمندی خدای متعال، سلسله مراتب فرماندهی، اعضای شورای تامین و مردم عزیز شد.

وی یادآور شد: کارهای بسیار ارزشمندی مخصوصاً در حوزه پلیس های تخصصی انجام گرفت که به عنوان نمونه پلیس آگاهی توانست چند باند سرقت را که به راحتی اموال مردم را به تاراج می بردند دستگیر کنند .

وی افزود: در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بیش از ۵۰ کیلو مواد مخدر کشف شد.

سردار یاری تصریح کرد: در حوزه ترددات مرزی، پلیس اطلاعات و مدیریت گذرنامه و انتظامی شهرستان مهران بدون اینکه درخواست نیرو از استان داشته باشند، به زیبایی و رضایت کامل زائران ، ورود و خروج نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر زائر عتبات عالیات را مدیریت کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در شعار راهبردی سال ۹۷ مقام معظم رهبری که هر ساله بر اساس شرایط زمانی در کشور رقم می‌خورد یک شعار را انتخاب می‌کنند و همه مسئولان و مردم عزیز موظفند در راه تحقق آن از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: معظم له امسال این شعار را تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند که به همه الزام جدی است و بایستی در راه تحقق آن گام برداریم.

سردار یاری یادآور شد : مهمترین اقدام پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی این است که پلیس آگاهی، مبارزه با کالای قاچاق که ضربه می‌زند به اقتصاد و تولید کشورمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با محکم کردن گلوگاهها و آموزش لازم به نیروهای مستقر در مبادی ورودی، اجازه ورود کالای قاچاق را به کشور ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار