درخواست محمدعلی کشاورز از مسوولان:
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مسوولان خواست که بدنبال رفع نیازها و دغدغه های جوانان باشند تا امید ‏به زندگی را برای آنان افزایش دهند.
کد خبر: ۵۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 07 July 2015
به گزارش تابناک یزد از ستاد مبارزه با موادمخدر، محمدعلی کشاورز گفت: اگر جامعه بتواند بستر رفع مشکلات افراد را با فراهم کردن فرصت هایی از جمله فرصت های شغلی ‏مناسب و ایجاد فضاهای خوب فرهنگی و تفریحی مهیا کند، بطور یقین رفتن به سمت آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد کمتر می شود.

وی افزود: هیچ جوانی از روی آگاهی و عقل معتاد نمی شود، اگر ما آنان را نسبت به همه جوانب و عواقب کار، ‏آگاه کنیم، مسلما خود به سمت آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد نمی روند.

بازیگر نقش «شعبان استخوانی» در مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» تاکید کرد: از ‏طرفی هم باید محیط های بهتر و شادتری را برای جوانان، البته با دغدغه های کمتر، ایجاد کنیم تا خود ‏آگاهانه سمت آسیب های اجتماعی نروند.

وی گفت: فکر می کنم از اغلب کسانی که معتاد شده اند اگر علت اعتیاد آنها را بپرسیم جواب می دهند که در وهله نخست، مواد را بصورت تفریحی مصرف کرده اند و فکر نمی کرده اند که گرفتار اعتیاد شوند.

کشاورز تاکید کرد: آموزش و آگاهی ‏واقعا می تواند مفید باشد و در عین حال باید فضای شادی و تفریح و تخلیه انرژی بچه ها را فراهم کنیم تا بتوانند ‏خود را سرگرم کنند و دنبال این جور مسایل نروند.‏

وی درباره طرح وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برای رویکرد ‏اجتماعی شدن مبارزه همه جانبه با معضل موادمخدر افزود: اعتیاد، یک بیماری است که بطور قطع با عزم و اراده ای قوی، ‏راحت تر و بهتر علاج می شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پدر سالار» گفت : اگر با رویکرد اجتماعی بتوانیم به علاج سریع اعتیاد دست یابیم، مطمئنا قدم موثری ‏برای آینده جوانان و فرزندان مملکت برمی داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار