هفته هفتم از دور نهایی لیگ دسته دوم فوتبال
در هفته هفتم از دور نهایی لیگ دسته دوم فوتبال، کارون خرمشهر برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کند و نفتی‌های خوزستان در مصافی تشریفاتی به تقابل با حریفان می‌پردازند.
کد خبر: ۵۸۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 April 2018

هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

سه نماینده خوزستان نیز در این هفته سه دیدار را در مقابل حریفان خود برگزار خواهند کرد که در این بین، کارون اروند خرمشهر نیاز مبرم به پیروزی در این هفته دارد، اما نتیجه دیدار دو تیم نفت آبادان و امیدیه چندان حائز اهمیت نیست.

بر همین اساس، دیدار تیم‌های نفت و شهرداری فومن در امیدیه را به عنوان تشریفاتی‌ترین بازی این هفته یاد کرد چرا که دو تیم در قعر جدول گروه اول، از کمترین شانس برای صعود برخوردارند.

قضاوت این دیدار بر عهده علی ابراهیمی خواهد بود و آقایان صادق رستمی و غلامرضا محمدی وی را در امر داوری یاری خواهند کرد.

کارون اروند خرمشهر نیز، در یک مصاف حساس و سرنوشت‌ساز در خارج از خانه به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت و برنده این دیدار، صدر جدول را به تنها یی از آن خود خواهد کرد.

داوری این دیدار حساس، بر عهده علی صفایی از داوران لیگ برتر خواهد بود و امیر فلاح و مهدی صناعی صفایی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

آخرین نماینده خوزستان، پالایش نفت آبادان است که در قعر گروه دوم این رقابت‌ها، همچون هم‌نام خود در گروه اول قعرنشین مسابقات است و امیدهای خود را برای صعود کمرنگ می‌بیند.

شاگردان علی فیروزی فردا در خانه میزبان سردار بوکان خواهد بود.

این دیدار از چند جهت برای دو تیم حائز اهمیت است، چرا که دیدار رفت دو تیم در بوکان با اتفاقات بسیاری همراه بوده است، گرچه در دیدار رفت نماینده آبادان با ست خالی به خانه برگشت، اما پیروزی در این دیدار نیز، دردی از دو تیم دوا نخواهد کرد.

قضاوت این دیدار به وحید زمانی سپرده شده و بهمن عبدالهی و رشید یردل نیز زمانی را در امر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد.

تمامی این دیدارها از ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حال حاضر کارون اروند خرمشهر با 10 امتیاز در صدر گروه اول قرار دارد و خوشه طلایی ساوه با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر این تیم را تعقیب می‌کند، از شاگردان سید محمد علوی به‌عنوان بخت اول صعود به لیگ دسته اول یاد می‌شود.

دو تیم نفت امیدیه و پالایش نفت آبادان با کسب پنج و دو امتیاز در قعر جدول دو گروه جای گرفته‌اند و امید کمرنگی برای صعود در اختیار دارند. 

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار