رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه در سه مکان فیضیه و پردیسان و شهرک مهدیه برگزار شد که نتیجه این شد که ۱۹۷ نفر برای هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب رأی آوردند.
کد خبر: ۵۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 11 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فرخ فال در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات مجمع نمایندگان طلاب هر 4 سال یک‌بار برگزار می‌شود و انتخابات هشتمین دوره آن اسفندماه 96 با حضور طلاب سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: تشکیل ستاد انتخابت و تهیه آمار طلاب و فضلا و واجدین رأی از جمله مراحلی بود که توسط ستاد انتخابات انجام شد، از مرکز مدیریت حوزه علمیه آمارگرفته شد و پس از تائید حدنصاب نمایندگان برای هر حوزه مشخص شد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حدود 600 نفر از اساتید و طلاب برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب ثبت‌نام کردند و برای 524 نفر پرونده تشکیل داده شد و 430 نفر از افراد دارای شرایط نمایندگی برای 148 حوزه نمایندگی مشخص شدند.

فرخ فال گفت: هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و در روزهای 19 و 20 اسفندماه در سه مکان فیضیه و پردیسان و شهرک مهدیه برگزار شد، تدبیری که شمارش آرا انجام شد در دوره هفتم نداشتیم که نتیجه این شد که 197 نفر برای هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب رأی آوردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار