کد خبر: ۵۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 07 July 2015
فرماندار شهرستان کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکل کمبود آب شرب در منطقه سیاهکلاهان و محمودآبادکرج مرتفع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات آب شرب منطقه سیاهکلان و محمودآباد برگزار شد اظهار داشت: مشکل کمبود آب شرب در برخی مناطق استان البرز و به ویژه شهرستان کرج باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است که باید با توجه به فصل گرم سال و همچنین ایام روزه‌داری در ماه مبارک رمضان، مسئولان برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند تا مشکل مردم حل شود.
وی با اشاره به محدودیت منابع آب در مقابل مصرف رو به افزایش آن، از شهروندان خواست تا در این روزهای گرم سال، بیشتر به صرفه‌جویی در مصرف آب توجه داشته باشند تا با مشکل قطعی آب مواجه نشوند.
فرماندار کرج افزود: صرفه‌جویی مردم در مصرف آب کمک بزرگی به گذر از این بحران است.
ایرانی افزود: در این جلسه مصوب شد تا گروه کارشناسی برای بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری تشکیل شده و نتیجه بررسی‌های خود را اعلام کنند.
وی تصریح کرد: در صورت اعلام نظر گروه کارشناسی در خصوص نیاز به دستگاه پمپ و موتور آب، باید این اقدام در اسرع وقت صورت پذیرد.
فرماندار کرج در ادامه از تخصیص اعتبارات شهرستانی برای تامین مشکل کمبود مخزن در سال آینده خبر داد و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبار برای حل مشکل کمبود مخزن اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.
ایرانی تأکید کرد: برای تامین آب بیشتر در منطقه سیاهکلاهان و محمودآباد، فرمانداری درخواستی به آب منطقه‌ای داده که در حال پیگیری است.
همچنین در این جلسه مقرر شد نماینده آبفای روستایی، 300 متر لوله موجود در انبار آبفای شهری تحویل گرفته و در لوله‌گذاری این روستاها استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار