خرداد 94 در اروگوئه؛
تالاب میقان اراک در خردادماه سال آینده در گردهمایی همراهان کنوانسیون رامسر در اروگوئه از سوی شبکه جهانی تالاب‌ها معرفی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 18 February 2015
محمدرضا خالقی اردهالی عضو کارگروه میقان با اشاره به برگزاری کمپین اراک تالاب دارد که خوشبختانه منجر به کسب مقام اول توسط تالاب میقان در رقابت جهانی شبکه جهانی تالاب‌ها(wwn) شد اظهار کرد: در بازه زمانی 15 روزه بیش از دو هزار و 500 رأی از سوی طرفداران تالاب میقان اراک در سایت شبکه جهانی تالاب‌ها به ثبت رسید که این امر منجر به شناخت و دریافت حمایت‌های معنوی برای این تالاب در سطح بین‌المللی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اقدام باعث شده که حساسیت شبکه جهانی تالاب‌ها نسبت به تالاب میقان اراک افزایش یابد و در کنفرانس همراهان کنوانسیون رامسر که هر ساله در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود تالاب میقان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معرفی این تالاب در خردادماه سال آینده در کشور اوروگوئه انجام می‌شود افزود: در حال حاضر مشغول جمع‌بندی و ارسال اطلاعات درخواستی wwn درخصوص اقدامات صورت گرفته برای پیوستن تالاب میقان به کنوانسیون رامسر و همچنین انتظاراتی که از کنوانسیون از بعد آموزشی و فنی می‌رود از جانب اداره کل محیط زیست استان و سازمان محیط زیست کشور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار