شهردار ابرکوه گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌‌های زیربنایی شهرداری ابرکوه در سال‌جاري، ساماندهی محور گردشگری گنبد عالی خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 18 April 2018

«سید علیرضا رسولی» ابرکوه در اين رابطه تصريح كرد: مهم‌ترین طرح زیربنایی این مجموعه در سال جاري، ساماندهی محور ورودی شهر ابرکوه از سمت بخش بهمن و شهر مهردشت است که یکی از محورهای گردشگری شهرستان به علت وجود بنای فاخر گنبد عالی محسوب می‌شود. 

وي ادامه داد: ورودی ابرکوه از سمت شهر مهردشت یکی از محروم‌ترین ورودی‌های این شهر است که از اولین روز بعد از تعطيلات عید، شهرداری براي تکمیل آن آغاز بكار كرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم در بحث توسعه داده‌های شهری، مطالعات زیربنایی در رابطه با شهر است که در همین راستا طرح ممیزی املاک و معابر شهر از 15 فروردین‌ماه در ابرکوه آغاز شده و از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی تقاضا می‌شود که همکاری لازم را در این رابطه با شهرداری داشته باشند. 

شهردار از رونمایی 14 طرح مهم رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ابرکوه تا اوایل اردیبهشت امسال خبر داد و افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به عنوان رویکرد شهرستان به آن توجه شود، تجمیع منابع اعم از منابع انسانی، اداری و مالی در خودِ شهرستان است. 

رسولی در پايان نيز یادآور شد: یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان که مشکلات و مسائل زیادی برای عابران فراهم کرده، ورودی ابرکوه از سمت یزد است که برای ساماندهی آن مناقصه برگزار شده و به زودی این محور نیز با نام تقاطع 15 دی به سرانجام مطلوب خواهد رسید. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار