نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با تأکید بر اهمیت علم‌اندوزی درراه خداوند، علما را مرزداران معنوی و حافظان جامعه در برابر گمراهی‌ها و ناپاکی‌ها دانست.
کد خبر: ۵۹۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 29 April 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه علمیه، با تأکید بر اهمیت علم‌اندوزی درراه خداوند، علما را مرزداران معنوی و حافظان جامعه در برابر گمراهی‌ها و ناپاکی‌ها دانست و بیان کرد: علما باید ضمن اهتمام به کسب علوم گسترده و البته با خلوص نیت درراه خداوند، با توجه به افراد جامعه و تشویق و راهنمایی سازنده، مردم را از انحرافات نجات داده و زندگی متعالی را برای مردم به ارمغان آورند.

امام‌جمعه اهواز در ادامه این همایش، آیت‌الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی را صاحب کرامات متعالی و عالمی برجسته در جهان اسلام و کشور و افتخاری ارزشمند برای مردم یزد، دانست و اذعان کرد: این عالم جلیل‌القدر با نگاه به خداوند خود را وقف درراه خداوند و خدمت به خلق کرده بود، احساس مسئولیت جامعه در وجود وی جوشان بوده و درراه ساماندهی جامعه همواره در تلاش بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: شایسته است تا علمای امروز جامعه نیز با بازگشت به خویشتن، تجدید تعهد قلبی با خداوند متعال و اقتدا به علمای برجسته اسلام، همواره تلاش خود را در راستای تعالی جامعه به‌کارگیرند، علما امروز میراث دار حضرت نبی اکرم (ص)، ولایت امام علی(ع) و نماینده و سرباز حضرت ولیعصر (عج) هستند و باید با تمام توان نقش خود در این زمینه را به‌جای آورند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری نقش علما در تمام ابعاد جامعه به‌ویژه رهبری معنوی را بسیار برجسته دانست و بیان کرد: امیدواریم خداوند به همگان توفیق درک رسالت خویش در جامعه و خدمت به مردم را عطا فرموده و همگان بتوانیم این مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار