استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت که با تلاش مدیران بیش از 98 میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها و 17 میلیارد اعتبار نقدی برای اربعین تخصیص یافت.
کد خبر: ۵۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 30 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های مختلف مرتبط با اربعین به هیج عنوان نباید تعطیل شود و دستگاه‌ها از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های خود در ایام اربعین اقدام کنند.

وی با تأکید بر تدوین طرح جامع سند اربعین خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مختلف می بایست طرح و برنامه های خود در اربعین را احصاء نمود و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را در قالب یک سند تخصصی تدوین نموده و با تشکیل یک کمیته تلفیق اسناد تمام دستگاه‌ها جمع آوری شده و یک سند جامع در بحث اربعین تدوین شود.

وی با اشاره به تمهیدات بسیار خوبی که در سال گذشته برای تردد زوار اربعین صورت گرفت ادامه داد: با اقداماتی که صورت گرفت طبق آماری که اعلام شد هیچ تردد غیر قانونی و غیر مجاز از مرز مهران صورت نگرفت و نظم و امنیت بسیار خوبی در این ایام حاکم شد.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به نقش موثر مردم در اربعین تصریح کرد: مردم عاشقانه ومشتاقانه در بحث ایستگاه های صلواتی و موکب های برای استقبال از زوار اربعین فعالیت کردند و باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

استاندار ایلام تأکید کرد: در سند جامع اربعین باید نقش دوایر دولتی مشخص شود و این سند باید با محوریت مردمی کردن کنگره بزرگ اربعین تدوین شود و نقش اصلی را مردم در بحث اربعین ایفا کرده و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها و رفع مشکلات اقدام کنند.

وی با انتقاد از تعطیلی برخی از پروژه‌های اربعین تأکید کرد : هیچ یک از پروژه‌های زیرساختی و راه‌های اربعین نباید تعطیل شود و دستگاههای مربوطه باید نظارت مستمر بر این پروژه ها را داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار