امام جمعه ماهشهر:
امام جمعه ماهشهر گفت: شهرستان شدن بندر امام حق مردم آن منطقه است اما مسئولان موضوع را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که کدورتی میان مردم بندر ماهشهر و بندر امام به وجود نیاید.
کد خبر: ۶۰۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 04 May 2018

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم اظهار داشت: این روز را به معلمان عزیز و کارکنان آموزش‌وپرورش تبریک می‌گویم و باید همیشه مقام معلم را گرامی داشت چراکه این قشر زحمت‌کش وظیفه سنگین تربیت نسل‌های آینده را بر عهده دارد.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته و فرارسیدن روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: بخش زیادی از امنیت مرهون تلاش و چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سایر مراکز امنیتی کشور است. حقیقتاً این سربازان بسیاری از حیله‌ها و خواب‌هایی که دشمنان برای مردم دیده بودند را در نطفه خفه کرده و اجازه ندادند امنیت هم‌وطنان به خطر بیفتد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با اشاره به موضوع شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) و تعیین محدوده آن گفت: شهرستان شدن بندر امام حق مردم آن منطقه است اما موضوع بسیار حساس است و امیدوارم مسئولان مربوطه این روند را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که کمترین کدورتی میان اهالی بندر ماهشهر و بندر امام به وجود نیاید چراکه مردم هر دو دیار با یکدیگر صمیمی و برادر هستند.

غبیشاوی ادامه داد: پیش‌ازاین هم از همین تریبون عرض کردیم بندر ماهشهر به‌عنوان شهر مادر شناخته می‌شود و اگر قرار است محدوده دو شهر تعیین گردد، شورا و شهردار هر دو شهر باید نشستی با یکدیگر داشته باشند و درباره موضوع تفاهم کنند که حقی از هیچ‌کدام ضایع نشود. باید مراقب به تبعات تصمیم‌گیری‌ها باشیم چراکه هم‌اکنون مردم دو شهر نیاز به الفت و دوستی بیشتر با یکدیگر دارند.

غبیشاوی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های شهرستان بندر ماهشهر بسیار زیاد است و تدبیر فرمانداری ویژه شدن حق بندر ماهشهر است که مردم این منطقه از آن بهره‌مند شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار