همزمان با هفته معلم
دانش آموزان و معلمان سابق یک مدرسه راهنمایی پس از قریب ۲۵ سال جدایی از یکدیگر برای زنده شدن خاطرات شیرین گذشته برای دومین بار گرد هم آمدند.
کد خبر: ۶۰۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 05 May 2018
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد , دانش آموزان و معلمان دهه 70 مدرسه راهنمایی وحدت موگرمون از توابع شهرستان لنده در مدرسه قدیم خود گرد هم آمده تا ضمن دیدار با یکدیگر و انجام صله رحم یاد و خاطرات شیرین گذشته را دوباره زنده کنند.

در این گردهمایی دانش آموزان ومعلمان در مدرسه قدیم خود با احوالپرسی از یکدیگر بازی گوشی‌های دوران طلایی مدرسه‌شان را بازگو می‌کردند و ضمن دیدار با معلم‌های سابق خود به خاطر زحمات و تلاش‌های بی دریغ‌شان از آنها تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است در این گردهمائی از دکتر علی جاویدان رئیس و سید باقر خرمی معاونت آموزشی اداره آموزش وپرورش دعوت شده بود که دراین دیدار دکتر جاویدان در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از بانیان از اقدامات آموزش وپرورش طی یک سال گذشته در منطقه موگرمون گزارش کاری ارائه نمودند  .

رئیس آموزش وپرورش لنده با تبریک نیمه شعبان ولادت مهدی موعود و هفته معلم اشاره به این نکته که ساماندهی و احیای مدارس روستایی از اولویت های آموزش وپرورش در مهرماه امسال بود عنوان داشت: دراین راستا دو مدرسه شهید فیاض قاشمکری با دو دانش آموز و مدرسه نهضت با پنج دانش آموزش دایر گردید، تا همه دانش آموزان این دیار بدور از دغدغه به تحصیل مشغول باشند و ضمن آن دیگر خانواده ها روستا که مکان امرار معاش آنهامی باشد را ترک ننمایند .

جاویدان یکی دیگر اقدامات آموزش وپرورش را ساماندهی راهبران آموزشی در راستای کیفیت بخشی به مقوله آموزش عنوان و دراین باره بیان داشت: قریب به ۴۳ مدرسه روستائی زیر نظر راهبران آموزشی فعالیت و راهبر آموزشی این منطقه از فرزندان همین دیار انتخاب گردیده است .
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
قیافه ها درب و داغونن. معلم باید خوش تیپ و زیبا باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار