تابناک / رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان گفت: بنگاه‌داری برخی بانک‌ها در اقصی نقاط استان گیلان منجر به بروز مشکلاتی در نحوه فعالیت صنعتی و راندمان تولید شده که این موضوع از اساس با روح قانون بانکداری منافات دارد.
کد خبر: ۶۰۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 05 May 2018
توقف هر ‌واحد صنعتی یعنی توقف اقتصادی کشور

تابناک / رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان گفت: بنگاه‌داری برخی بانک‌ها در اقصی نقاط استان گیلان منجر به بروز مشکلاتی در نحوه فعالیت صنعتی و راندمان تولید شده که این موضوع از اساس با روح قانون بانکداری منافات دارد.

فرهاد دلق‌پوش در دیدار با فرهاد جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس و اسماعیل میرغضنفری، فرماندار رودبار به بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید شهرستان رودبار پرداخت و اظهار داشت: توقف هر واحد صنعتی، به معنای توقف نظام اقتصادی کشور است و همه ما تکلیف داریم نسبت به حل و فصل و رفع موانع اقتصادی، پیگیری، عزم و جدیت داشته باشیم.

وی ضمن تبادل نظر و هم‌اندیشی با نماینده رودبار و فرماندار این شهرستان، تصریح کرد: مشکل عمده واحدهای تولیدی در سه محور نظام پولی و مالی، سیستم امور مالیاتی، و روند خصوصی‌سازی‌های انجام شده گذشته در حوزه‌های تولید و صنعت است و باید در این رفع موضوعات تلاش و مجاهدت بیشتری صورت پذیرد.

دلق‌پوش، پیگیری‌های مشترک نمایندگان مجلس و فرمانداری و دستگاه‌های زیربنایی را برای حل مشکلات ضروری دانست و گفت: البته این سازمان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید نسبت به پایش مشکلات و مسائل فنی واحدهای تولیدی برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک این کارگروه به ریاست استاندار و هیئت همراه با هماهنگی وی در شهرستان رودبار با حضور مدیران عضو کارگروه، تشکیل خواهد شد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان به بحث تملک برخی واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها اشاره کرد و عنوان کرد: بنگاه‌داری برخی از بانک ها در اقصی نقاط استان گیلان منجر به بروز مشکلاتی در نحوه فعالیت صنعتی و راندمان تولید شده است که این موضوع از اساس با روح قانون بانکداری منافات دارد.

در این دیدار نماینده مردم رودبار در مجلس و فرماندار این شهرستان از پیگیری‌های به‌عمل آمده اخیر و روند بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان قدردانی و اعلام آمادگی کردند: به‌طور مستمر برای رفع مشکلات اشتغال و اقتصاد استان با متولیان دستگاه‌های اجرایی همگام خواهند بود. در این راستا مشکلات فنی کارهای تولیدی به صورت دسته بندی شده، احصا و بررسی خواهد شد تا کارها با سرعت و دقت تمام عملی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار