دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم خبر داد؛
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان قم از مدال برنز فوتبالیست ناشنوای قمی در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 06 May 2018

به گزارش تابناک قم،سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شرکت کرده بود در حالی به مقام سوم آسیا دست یافت که سهم استان قم در ترکیب تیم سوم این تورنمنت، یک ورزشکار بود.

وی افزود: علی زینال وند که چند سالی است از استان قم در تیم ملی فوتبال ناشنوایان حاضر است در این مسابقات حضور داشت و در همه بازی‌های تیم ملی از ابتدا تا پایان برای ایران به میدان رفت و نمایش قابل توجهی در ترکیب تیم ملی ارائه کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان قم گفت: زینال وند در مسابقه نخست ایران در این مسابقات برابر تایلند، یکی از ۳ گل ایران را وارد دروازه حریف کرد و در سایر مسابقات نیز مورد اعتماد کادر فنی بود و در نهایت با کسب مدال برنز آسیا، موفقیت جدیدی در دوران ورزشی خود کسب کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان قم بیان داشت: ورزش ناشنوایان قم، علاوه بر فوتبال در فوتسال نیز دارای بازیکن ملی پوش است به طوری که اسماعیل شاه زید از استان قم یکی از ارکان تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: ورزش ناشنوایان قم علاوه بر فوتبال و فوتسال در برخی از رشته‌ها نظیر شنا، بدمینتون، والیبال و کاراته نیز فعالیت می‌کند و به ارائه خدمات به علاقمندان به ورزش در قشر ناشنوایان و کم شنوایان مشغول است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار