کد خبر: ۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 11 July 2015
سرپرست شهرداری شهرجدید هشتگرد از تدوین سند چشم انداز 5 ساله این شهرداری با هدف مدیریت منابع مالی و برخورداری از نقشه مسیر راه در توسعه و بالندگی شهر خبر داد.
محمد آقایی میبدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین سند 5 ساله بخش های فرهنگی،آموزشی و مطالعاتی نیز بر حسب اولویت نیاز های شهری با برنامه ریزی دقیق دیده شده است.

وی، استخراج هزینه ها و درآمدهای شهرداری ، اولویت بندی طرح های عمران شهری، بستر سازی مناسب برای جذب درآمدهای پایدار،صرفه جویی و پرهیز از هر گونه هزینه زائد، توسعه امکانات و فضای شهری را از دیگر محورهای این سند چشم انداز 5 ساله شهرداری شهر جدید هشتگرد ذکر کرد.

وی گفت: بودجه 202 میلیارد و 500 میلیون ریالی امسال شهرداری شهر جدید هشتگرد نیز بر اساس سند چشم انداز 5 ساله به تصویب رسیده تا امکان اجرای برنامه های تدوین شده در سال 94 بر اساس سند چشم انداز فراهم شود.

سرپرست شهرداری شهر جدید هشتگرد بیان کرد: بودجه امسال نسبت به سال گذشته از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.

وی یادآورشد: 100 میلیارد و 500 میلیون ریال از این بودجه به هزینه های عمرانی و 102 میلیارد ریال نیز به خدمات شهری و اداری شهرداری شهر جدید هشتگرداختصاص یافت.

وی جمعیت کنونی شهر جدید هشتگرد را 50 هزار نفر ذکر کرد که با واگذاری واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جمعیت آن به بیش از 200 هزار نفر می رسد.

شهر جدید هشتگرد در شمال شهرستان ساوجبلاغ که در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار