معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج پیاپی در عصر امروز و اوایل امشب بر فراز منطقه است، گفت: در این مدت احتمال برخورد صاعقه در مناطق مرتفع استان وجود دارد.
کد خبر: ۶۱۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 24 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته در ایستگاه دزک 14 میلی‌متر، لردگان 0.1 میلی‌متر، شهرکرد هفت میلی‌متر، بروجن چهار میلی‌متر، بن سه میلی‌متر، سورشجان چهار میلی‌متر، کوهرنگ سه میلی‌متر، فارسان و فرخشهر هشت میلی‌متر و اردل 1.5 میلی‌متر گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج پیاپی در عصر امروز و اوایل امشب بر فراز منطقه است، افزود: در این مدت شاهد بارش رگبار باران بهاری به صورت پراکنده و محدود در نیمه شرقی و شمالی چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احتمال برخورد صاعقه در مناطق مرتفع استان وجود دارد، اضافه کرد: این سامانه بارشی اواخر وقت امشب منطقه را ترک می‌کند.
قطره ادامه داد: بر اساس داده‌های هواشناسی تا سه روز آینده جوی آرام بر استان حاکم است و تا چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی در منطقه وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه حداقل دمای شهرکرد صبح امروز به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید، گفت: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته در شهرکرد به 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در لردگان به 28 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: روند تغییرات دمایی طی چند روز آینده افزایشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار