کد خبر: ۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹ 19 February 2015
کارگردان نمایش «پاییز نگفته بود» گفت: هنر نمایش در استان البرز نیازمند تامین امکانات و توجه بیشتر مسئولان است.
محمدرضا مرتضوی، طی سخنانی اظهار کرد: نمایش «پاییز نگفته بود» روایت زندگی همسر رزمنده‌ای است که همسرش یک ماه پس از ازدواج به جبهه جنگ می‌رود و شهید می‌شود.
وی افزود: زن به علت علاقه شدیدی که به همسر خود دارد نمی‌تواند شهادتش را قبول کند و سال‌ها با خیال وی زندگی می‌کند.
این کارگردان تئاترخاطرنشان کرد: نمایشنامه کاری از رضا گرشاسپ نویسنده یاسوجی است که با حمایت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن تاتر دفاع مقدس به مرحله اجرا رسیده است.
مرتضوی همچنین از بازیگران این نمایش سخن به میان آورد و گفت: سعید دشتی، پروا آقاجانی، محمدرضا محمدپور، میترا دهقانی و داریوش علیزاده بازیگران این نمایش هستند.
وی در ادامه اظهار داشت: این نمایش که تا کنون موفق به کسب 9 جایزه از جشنواره بسیج هنرمندان و جشنواره منطقه‌ای دفاع مقدس(ساوه) شده است به مدت 13 شب از تاریخ 19الی 30 بهمن ماه و همچنین در روز دوم اسفندماه ساعت 19 در پلاتو اداره  کل ارشاد میزبان علاقمندان خواهد بود.
به گزارش ایسنا مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اهالی تئاتر استان البرز اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی هنرمندان عرصه نمایش عدم حمایت مالی و نبود درآمد کافی است.
این کارگردان تاتر اضافه کرد: نداشتن درآمد انگیزه هنرمند را برای ادامه این مسیر کاهش می‌دهد به طوری که غالبا شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان حوزه نمایش پس از مدتی از کار منصرف شده و به کار دیگری روی می‌آورند و یا برای کسب درآمد به گروه‌های نمایشی تهران ملحق می‌شوند.
وی همچنین به نبود امکانات در استان البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه پلاتو اداره کل ارشاد و تاتر شهر کرج برای اجرای نمایش از امکانات مناسبی برخوردار نیستند که این معضل کار را برای فعالان این حوزه دشوار می‌سازد.
مرتضوی در پایان از مسئولان خواست تا به نمایش و هنرمندان این حوزه توجه بیشتری نشان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار