مدیر درمان تامین اجتماعی خبر داد :
دکتر اکبری : با محقق شدن طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام تعداد تخت های بستری از ٦٤تخت به ٩٨ تخت خواهد رسید.
کد خبر: ۶۱۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 30 May 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نشست مشترک روسا و کارشناسان بیمه و درمان اظهار داشت : با دو سال تلاش بی وقفه وپی گیریهای مکررو تعاملات بسیار با مدیران سازمان تامین اجتماعی  و  با حمایتهای بی دریغ زارعی نماینده شهرستانهای دنا و بویر احمد  در مجلس شورای اسلامی  و رایزنی های وی با مدیران ارشد استان و کشور طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج مصوب  شد.
وی گفت : با این مصوبه ظرفیت تخت های بستری در این بیمارستان از ٦٤تخت به ٩٨ تخت ارتقاء می یابد و بدینوسیله بیمه شدگان از خدمات درمانی جامع و مطلوبتری بهره مند میگردند.
 
طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام محقق شد
 
 
مدیر درمان تامین اجتماعی  گفت : پیش بینی می شود کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی این طرح در نیمه اول سال ٩٧ آغاز شود.
اکبری افزود : با آغاز این طرح بالغ بر ٤٠٠٠متر مربع فضای فیزیکی در مجاورت بیمارستان فعلی اضافه می شود ، این امر باعث توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی بویژه در بخش بستری خواهد شد مضاف بر آن منجر به ایجاد بستر مناسب جهت توسعه خدمات پاراکلینکی مورد نیاز بیمه شدگان در سطح استان خواهد گردیدو در راستای اشتغالزایی ،  با به  ثمر رسیدن این پروژه تعدادی از نیروهای بومی متخصص و کادر درمانی مورد نیاز جذب کار خواهند شد .
وی :  محقق شدن این مصوبه را آرزوی دیرینه جامعه بزرگ بیمه شدگان ، شامل شرکای اجتماعی جامعه کارگری و کارفرمایی مبنی بر ایجاد یک بیمارستان ناحیه ای  در مرکز استان  دانست .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار