معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌‌کل بهزیستی خوزستان:
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌‌کل بهزیستی خوزستان گفت: 80 تا 90 درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی با کمک مردم و خیرین انجام می‌شود و اگر این کمک‌ها نبود قادر به ارائه خدمات نبودیم.
کد خبر: ۶۱۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 30 May 2018

مهران کریمیان در حاشیه برگزاری جشن گلریزان بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون جشن‌های گلریزان در اهواز و سه شهر دیگر خوزستان برگزار شده که مجموع کمک‌های مردمی در این گلریزان‌ها تاکنون بیش از 200 میلیون تومان بوده است در حالی که سال گذشته تا پایان برگزاری جشن‌های گلریزان خوزستان 200 میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

وی افزود: مبالغ جمع‌آوری شده اولیه جشن گلریزان اهواز 85 میلیون تومان بوده است البته علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی از جمله سرپرستی 100 کودک، تهیه مواد غذایی و اقلام اساسی از کمک‌های خیرین در این جشن بوده است.

معاون مشارکت‌های مردم بهزیستی خوزستان عنوان کرد: علاوه بر چهار جشن گلریزان بهزیستی که برگزار شد، تا پایان ماه مبارک رمضان در شش شهر دیگر استان خوزستان جشن گلریزان برگزار می‌شود. سال گذشته در شهر اهواز 75 میلیون تومان و در همه شهرها 200 میلیون تومان به این سازمان کمک شد که امسال تاکنون افزایش چشمگیری در کمک‌های مردمی داشته‌ایم.

کریمیان ادامه داد: تهیه 97 سبد غذایی، 120 سفره افطاری و بازدید از منزل 150 خانواده تحت پوشش این سازمان در سطح استان خوزستان از جمله اقدامات بهزیستی در ماه مبارک رمضان است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: هر فردی و با هر تخصصی می‌تواند نسبت به کار خیر در سازمان بهزیستی اقدام کند. 80 تا 90 درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی با کمک مردم و خیرین انجام می‌شود و اگر این کمک‌ها نبود قادر به ارائه خدمات نبودیم.

صدیق‌راد بیان کرد: 33 هزار خانوار و 80 هزار معلول در سطح استان خوزستان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که با توجه به این حجم از مددجویان به همکاری مردم خیر در کمک‌رسانی بهتر نیازمند هستیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بهزیستی ، گلریزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار