امام جمعه اندیمشک:
امام جمعه اندیمشک گفت: حیات امام خمینی(ره) تمام نظام سلطه، افکار و دنیای سرمایه‌گذاری را به چالش کشید.
کد خبر: ۶۱۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 01 June 2018

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار کرد: حیات امام خمینی(ره) تمام نظام سلطه، افکار و دنیای سرمایه‌گذاری را به چالش کشید.

وی با اشاره سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: حضرت امام نشان داد می‌شود در عالم سیاست باشد و در اوج عرفان هم باشد.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه ۱۵ خرداد سال ۴۲ سند جنایت پهلوی است،گفت: ۱۵ خرداد سرآغازی شد برای نهضت انقلاب اسلامی‌مان که سرانجام، ۲۲ بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب را به دنبال داشت.

وی عنوان کرد: آلودگی محیط زیست یکی از معظلات دنیا است، که می‌طلبد با حراست و حفاظت از آن وظیفه خود در انتقال آن به نسل‌های بعدی را انجام دهیم.

حسینی نوری بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان، انقلاب در چهار مرحله، حرکت انقلابی ،نظام انقلابی، دولت انقلابی و جامعه انقلابی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آنچه در سال ۵۷ اتفاق افتاد مرحله اول بود، افزود: در مرحله دوم باید برای تحقق ارزش‌ها تلاش کنیم و تحقق ارزش‌ها نیازمند دولت انقلابی است.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: دولت انقلابی یعنی دولتی که انقلابی فکر کند، انقلابی حرکت کند و مصالح انقلاب را مقدم بر تمام مصالح دیگر بداند و انقلاب را از عمق جان باور کند.

وی بیان کرد: در مرحله سوم اگر ارزش‌ها را محقق کردیم و آن‌ها را نهادینه کردیم، آنگاه می‌توانیم تمدن اسلامی را بسازیم و طبیعتا عوامل زیادی از جمله امیدبخشی در این امر سهمی هستند.

حسینی نوری گفت: گاهی مواقع دشمنان نظام اسلامی موضوعی را در نظام ما بزرگ می کنند، برای اینکه ضربه بزنند به آنچه که نظام ما روی آن سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: در مسائل اخیری که در آموزش و پرورش تهران اتفاق افتاده دشمن برای ضربه به نظام از آن استفاده می‌‌کند، چرا که یکی از نهاد‌هایی که نظام اسلامی ما روی آن سرمایه گزاری کرده نظام تعلیم و تربیت است.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: ما معلمان بسیار پاکی داریم، معلمانی داریم اهل نماز شب، اهل خمس و دیگر مسائل شرعی، باید مراقب بود این فضای مسموم مجازی مقام معلم و ارزش معلم را خدشه دار نکند.

وی در پایان بیان کرد: وقتی که گزینش‌ها بر اساس معیارها و ارزش‌های اسلامی انجام نگیرد سرانجامش هم همین اتفاقی می‌شود که می‌بینیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار