مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت: مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته در اولویت پژوهش در نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 02 June 2018

منصور کوهی رستمی اظهار کرد: دفتر پژوهش و آموزش در معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف تشخیص و احصاء نیازها در چارچوب مأموریت، چشم‌انداز و راهبرد سازمانی خود، در اطلاعیه‌ای اولویت‌های پژوهشی نهاد در سال‌های ۹۷ و ۹۸ را اعلام کرد‌.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته اولویت پژوهش در نهاد کتابخانه های عمومی قرار دارد.

وی عنوان کرد: شورای عالی پژوهش نهاد پس از بررسی و جمع‌بندی‌ تمامی الزامات اسنادی و نیازشناختی، در اطلاعیه ای با رویکرد آسیب‌شناسانه و مسئله‌محور خدمت‌گیران «مناطق روستایی، عشایری، کم‌برخوردار و سکونت گاه‌های غیررسمی و نواحی و حاشیه‌های شهری کمتر توسعه‌یافته» (به‌عنوان گروه هدف) را به عنوان بالاترین اولویت پژوهش در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ اعلام کرد.

کوهی رستمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مسئولان در سطح استان خوزستان کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات مردم مناطق کمتر برخوردار است که پس از بررسی موضوع بنا شد اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته برنامه‌ریزی شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار