کد خبر: ۶۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 13 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، شهردار یاسوج با ابراز رضایتمندی از روند عملیات اجرایی پل چهارم بشار گفت: در صورت تامین اعتبار این پل ظرف مدت دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 محمدعلی جاوید صبح امروز در نشست مربوط به روند اجرای عملیات پل چهارم بشار اظهار کرد: در این نشست ادامه عملیات اجرایی پل چهارم بیمارستان امام سجاد (ع) با پیمانکار و راه‌کارهای اجرایی جهت اجرای شمع‌ها و عملیات در آب در فصل خشک مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه قرار شد پیمانکار تمام تلاش خود را در خصوص احداث شمع‌ها تا قبل از بارندگی‌ها انجام دهد، گفت: با احداث شمع‌ها ادامه روند اجرایی در فصل بارندگی و خارج از بحث بستر و کف رودخانه ادامه داشته و پروژه تعطیل نخواهد شد.
شهردار یاسوج با ابراز رضایتمندی از روند عملیات اجرایی این طرح افزود: عملیات خاکبرداری این طرح صورت گرفته و دستگاه حفار برای نصب شمع‌ها به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند.
جاوید ادامه داد: به پیمانکار تاکید شده به گونه‌ای عمل کند که این پروژه به‌زودی به بهره‌برداری برسد و مجموعه شهرداری نیز برای تأمین اعتبار نهایت همکاری و پیگیری را خواهد داشت.
وی با اشاره به رعایت مسائل زیست‌محیطی در روند عملیات اجرایی طرح پل چهارم بشار اظهار داشت: در ارتباط نحوه اجرای کار در بستر رودخانه و برای اینکه آسیبی به رودخانه و آبزیان نرسد مکاتباتی با سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان محیط زیست صورت گرفته و ادامه عملیات اجرایی این طرح با نظارت کارشناسان محیط زیست صورت می‌گیرد.
شهردار یاسوج با بیان این که یکی از قوی‌ترین پیمانکاران در اجرای پل برای احداث پل چهارم بشار انتخاب شده، افزود: عملیات اجرایی این طرح شروع بسیار خوبی داشته و این طرح در صورت تأمین اعتبار، زمان‌بندی حداکثر دو ساله دارد.
جاوید با اشاره به اهمیت احداث این پل گفت: با احداث این پل تا حد زیادی از بار ترافیکی شهر یاسوج کاسته و مشکل راه ارتباطی بیمارستان امام سجاد (ع) برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار