کد خبر: ۶۱۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 05 June 2018

با انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم پدیده مشهد، به جذابیت‌های هفته اول لیگ هجدهم اضافه شد. حالا با بازی پدیده و پرسپولیس لیگ هجدهم آغازی جذاب خواهد داشت و البته تعدادی دیگر از بازی‌های هفته اول هم جذابیت های خاص خود را دارند.

نساجی-ذوب‎آهن؛ جدال دستیاران منتقد کی‌روش

اولین میهمان تاریخ نساجی در لیگ برتر ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. تیمی که امید نمازی دستیار اسبق کارلوس کی‌روش رابه عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. در سوی دیگر هم جواد نکونام روی نیمکت نساجی خواهد نشست. او هم در دوره‌ای دستیار کی روش در تیم ملی بود اما به دلایلی مبهم و نامعلوم از تیم ملی کنار گذاشته شد. در این مدت نمازی بارها علیه کی‌روش مصاحبه کرد اما نکونام سکوت را ترجیح داده و کمتر علیه کی‌روش صحبت کرده است. حالا این دو مربی که سرنوشت مشترکی در تیم ملی داشتند در هفته اول مقابل هم قرار می‌گیرند.

پدیده-پرسپولیس؛ و ناگهان یحیی!

پرسپولیس در هفته اول لیگ هجدهم به همان شهری خواهد رفت که قهرمانی خود در لیگ هفدهم را آنجا قطعی کرد. اما این بار روی نیمکت پدیده، نه رضا مهاجری بلکه یحیی گل‌محمدی منتظر پرسپولیسی‌ها و برانکو است. او دیشب به عنوان سرمربی جدید تیم مشهدی معرفی شد. جدال او با برانکو همواره از جذابیت‌ها و حرف و حدیث‌های زیادی برخوردار بوده است. آخرین تقابل این دو فصل گذشته در بازی برگشت پرسپولیس و تراکتور رخ داد و بازی ضعیف تیم تبریزی و البته مصاحبه‌های یحیی خشم تبریزی‌ها را برانگیخت و یک هفته بعد گل‌محمدی از هدایت تراکتور کنار رفت.

سایپا-سپیدرود؛ شاید جدال علی‌ها!

نادر دست‌نشان از هدایت سپیدرود کناره‌گیری کرده و بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند که فقط با علی کریمی کار خواهند کرد. سیر اتفاقاتی که در رشت رخ داده می‌تواند منجر به بازگشت کریمی به سپیدرود شود و اگر این اتفاق بیفتد اولین تقابل جادوگر در لیگ هجدهم مقابل سایپا و علی دایی برگزار خواهد شد. البته این دو در بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته با هم آشتی کردند اما تقابل آنها چه در داخل زمین، چه کنار زمین و چه در جبهه‌های دیگر همیشه جذاب و جنجالی بوده است.

استقلال-پیکان؛ تکرار جنجال شفر و جلالی

آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ برتر بسیار جذاب و پرحاشیه از آب درآمد. استقلال در نیمه اول 10 نفره شد ولی سرانجام بازی 2-1 باخته را 3-2 برد. درگیری‌های لفظی میان نیمکت دو تیم به نشست خبری آنها هم کشیده شد و تا چند روز اعضای کادر فنی استقلال و پیکان علیه یکدیگر مصاحبه می‌کردند. البته همه چیز خیلی زود فراموش شد اما تقابل استقلال و پیکان در هفته اول لیگ هجدهم می‌تواند دوباره صحنه تکرار آن اتفاقات جنجالی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار