این روزها هر اتفاقی که پای مسئولان دولتی یا مجلسی در آن باشد به شدت مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار می‌گیرد و البته بعضاً واکتش هایی هم به همراه دارد که البته واکنش های این روزها بیشتر به جنبه های اقتصادی و معیشتی مرتبط می شود.
کد خبر: ۶۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 05 June 2018
 این روزها هر اتفاقی که پای مسئولان دولتی یا مجلسی در آن باشد به شدت مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار می‌گیرد و البته بعضاً واکنش هایی هم به همراه دارد که البته واکنش های این روزها بیشتر به جنبه های اقتصادی و معیشتی مرتبط می شود. اگر چند روز پیش ماجرای افطاری رئیس جمهور و هنرمندان با واکنش های به ظاهر مرتبط با وضعیت اقتصادی کشور گره زده شد ، امروز هم بازار داغ واکنش ها به اعلام اسامی برخی نمایندگان برای رفتن به جام جهانی است که حجم عظیمی از پیام ها را در شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ۴عضو کمیسیون فرهنگی و ۳ عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار است مسافران پارلمان به روسیه باشند.
بنابر این گزارش ، 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی عازم روسیه شوند.

4 عضو کمیسیون فرهنگی و 3 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مسافران پارلمان به روسیه خواهند بود.

پیگیری‌های رسانه ها نشان می‌دهد، تاکنون غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز (فراکسیون نمایندگان ولایی) از طرف کمیسیون فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون مستقلان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارتخانه مذکور معرفی شده اند.
پیشنهاد وکیلی برای مجلسیان مسافر روسیه
البته گزارش هایی هم حکایت از واکنش برخی مسافران مجلسی جام جهانی به این اخبار دارد . یکی از این واکنش ها اینگونه بوده است که زمزمه ای درباره محمداسماعیل سعیدی وجود دارد که وی به دلیل هزینه‌های بالا از سفر به روسیه انصراف داده است اما تاکنون این مسئله از سوی نماینده تبریز تایید یا رد نشده است.
محمد علی وکیلی که یکی از مجلسیان مسافر روسیه است در پیشنهادی جالب خواستار اختصاص سهمیه ی نمایندگان به گروهی از افتخار آفرینان ورزش بانوان شده است .
محمد علی وکیلی در توییتی اینگونه نوشت : پیشنها بنده به وزارت ورزش و جوانان این است که سهمیه در نظر گرفته شده برای حضور نمایندگان مجلس در روسیه را به پاس شایستگی تیم فوتسال بانوان به آنان اختصاص دهند.
 
اسامی نمایندگان مجلس که به سوریه می روند / پیشنهاد جالب وکیلی برای وزارت ورزش و جوانان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
بخورید مال بی صاحب بیت المال را و بعد هم بگویید استغفر لا در سرزمین امام زمان
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
هر جا نامی از بی کفایتی و نارو زدن هست نام وکیلی می درخشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار