فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک از توسعه و بهسازی سامانه روشنایی معابر ۴۶ روستای اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 06 June 2018

پیمان جهانگیری عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما تمهیدات لازم در زمینه تامین نیاز شهروندان در شبکه توزیع برق شهری توسط اداره برق اندیمشک طراحی و اجرا شد.

وی افزود: احداث تعمیرگاه بزرگ ترانس مورد توجه قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی طرح احداث تعمیرگاه ترانس در اندیمشک آغاز می‌شود.

فرماندار اندیمشک گفت: ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و توسعه طرح‌های حوزه روشنایی در اندیمشک اختصاص و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اجرای ۱۰ طرح اشتغالزایی در حوزه شهرک‌های صنعتی در اندیمشک خبر داد و افزود: طرح روشنایی معابر شهرک‌های صنعتی اندیمشک اندیمشک انجام شد.

جهانگیری با بیان اینکه با توسعه خدمات و تامین نیاز برق واحدهای تولیدی، امکان سرمایه‌گذاری و توسعه در اندیمشک وجود دارد، تصریح کرد: نگاه ویژه به همراه پیگیری و همکاری در اندیمشک برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود دارد.

فرماندار اندیمشک در ادامه اشاره آسفالت ۲۰ کیلومتر در ۱۳ روستای بدون دهیار در اندیمشک گفت: اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی ۴۶ روستا در اندیمشک آغاز شده است.

وی از توسعه و بهسازی شبکه روشنایی ۴۶ روستا در اندیمشک و نیز اصلاح شبکه آبرسانی ۱۳ روستا با اعتبار ۵ میلیارد ریال در روستاهای اندیمشک گفت: سامانه روشنایی معابر ۲۵ روستایی اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در اندیمشک عملیات اجرایی آن انجام شد.

جهانگیری با بیان اینکه در حوزه رفع محرومیت برنامه‌ریزی گسترده در اندیمشک مد نظر دارد، اظهار کرد: ۵۴ طرح حوزه امور عشایر در مناطق محروم شهرستان طراحی و ۳۰ طرح در اندیمشک تکمیل یافته است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار