مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب حضورش در هیات مدیره نفت‌مسجد سلیمان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 07 June 2018

هدایت یزدی با بیان این که نامش بدون هماهنگی به عنوان عضو هیات مدیره نفت مسجدسلیمان اعلام شده است، اظهارکرد: حضور در لیگ برتر فوتبال نیاز به گذاشتن وقت بسیار است و با توجه به حجم بالای کار در باشگاه مناطق نفت خیزجنوب این فرصت برای من مهیا نیست.

وی با آرزوی موفقیت برای اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان، گفت: امیدوارم با حمایت هواداران فهیم این تیم و مسولان شهری و استانی از مدیریت جدید نفت مسجدسلیمان، شاهد نتایج خوبی از این تیم در لیگ برتر کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: باتوجه به علاقه بسیاری که به مسجدسلیمان و تیم نفت دارم از هیچ کوششی برای کمک به این تیم در لیگ برتر دریغ نخواهم کرد و تمام سعی و تلاشم در جهت موفقیت تیم نفت و حضور مقتدرانه آن در لیگ برتر و همچنین کمک به اعضای جدید مدیریت باشگاه است.

وی گفت: امیدوارم ضمن تهیه منابع مالی مناسب برای این تیم که تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است، سال های بسیار شاهدحضور پرقدرت این تیم در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

یزدی بیان کرد: از هواداران عاشق این تیم درخواست دارم که مثل گذشته تمام انرژی خود را در رسیدن این تیم به جایگاهی که شایسته آن است، صرف کنند تا شاهد بهترین نتایج این تیم در لیگ باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار