مدیر دامپزشکی تاکستان:
مدیر دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: براساس بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته از سوی بازرسان دامپزشکی شهرستان تاکستان بیش از یک تن فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف معدوم شد.
کد خبر: ۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 15 July 2015
یدالله کلهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقاء کیفیت تولید فرآورده‌های گوشتی، بازرسان دامپزشکی در این زمینه نظارت ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به معدوم‌سازی فرآورده‌های گوشتی تاریخ گذشته، بیان کرد: براساس بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته از سوی بازرسان دامپزشکی شهرستان تاکستان بیش از یک تن فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف معدوم شد.

مدیر دامپزشکی شهرستان تاکستان با بیان این مطلب که نحوه نظارت بازرسان بسیار دقیق و مداوم است، تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی بر نحوه تولید، بسته‌بندی و عرضه نظارت دقیق و ویژه‌ای دارند به طوری که این بازرسان به طور مستمر در کشتارگاه‌ها حضور داشته و نظارت می‌کنند.

کلهر با اشاره به اینکه دامداران و مسئولان کشتارگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را با بازرسان داشته باشند، خاطرنشان کرد: در راستای نظارت مطلوب بر تولید فرآورده‌های گوشتی، دامداران و مسئولان کشتارگاه‌ها باید با بازرسان دامپزشکی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که از خرید مرغ‌های قطعه‌بندی شده به صورت فله‌ای خودداری کنند چراکه در برخی موارد مشاهده شده است که اینگونه مرغ‌ها استاندارد لازم را ندارند.

مدیر دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: تامین امنیت غذایی و سلامت محصولات تولیدی از رسالت‌های مهم دامپزشکی است که باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار