مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:
مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) از توزیع گسترده آب معدنی و اعزام تانکر آب شرب به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 30 June 2018

بهرام ممبینی مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) در خصوص خدمات رسانی به مردم آبادان و خرمشهر در روزهای اخیر اظهار داشت:باتوجه به شوری آب در شهرهای آبادان و خرمشهر طی روزهای اخیر گروههای جهادی سپاه ولیعصر(عج) با جمع آوری و توزیع آب معدنی ، ارسال تانکر و نصب دستگاه تصفیه آب به مردم این ۲ شهر کمک رسانی کردند.
مسئول بسیج سازندگی و محرومیت زدایی با اشاره به حضور پررنگ گروههای جهادی در این رابطه افزود: توزیع ۴ هزار شل آب معدنی ، اعزام ۱۰ تانکر آب شرب جهت توزیع روزانه در سطح شهر آبادان و خرمشهر در کنار توزیع روزانه ۸ هزار‌لیتر آب شرب در جزیره مینو از جمله اقدامات جهادگران بسیجی بوده است.

سرهنگ ممبینی عنوان کرد:نصب دستگاه آب تصفیه کن با ظرفیت روزانه ۵ هزار لیتر در آبادان از دیگر اقدامات صورت گرفته برای خدمات رسانی به مردم آبادان و خرمشهر بوده است.

وی ادامه داد:این خدمات در روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت و گروههای جهادی برای کمک به مردم این شهر از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

طی روزهای اخیر وضعیت آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان در شرایط نامناسبی قرار گرفته بود که انتقاد گسترده مردم را برانگیخته است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار