کد خبر: ۶۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 15 July 2015
فرماندار طالقان گفت: توسعه شهرستان طالقان نیازمند توجه مسئولان و اختصاص اعتبارات است.
 به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان طالقان، مصطفی فراهانی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طالقان با بیان اینکه توسعه و رشد همه جانبه این شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی مسیر توسعه و رشد این شهرستان را بیش از پیش فراهم کنیم.
وی تأکید کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در صورت توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم رشد و توسعه شهرستان را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم.
فرماندار شهرستان طالقان گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند تا این شهرستان هر روز با رشد بیشتری مواجه شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه اختصاص اعتبارات را برای رشد این شهرستان بیشتر مد نظر داشته باشیم.
فراهانی ادامه داد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید مشکلات را در این شهرستان مورد بررسی قرار دهند و بر اساس اولویت‌ها در توسعه خدمات رسانی تلاش خود را دو چندان کنند.
فرماندار طالقان در ادامه سخنان خود با تأکید بر مدیریت درست منابع توسط مسئولان افزود: هرچه اعتبار بیشتری در شهرستان جذب شود می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
وی تأکید کرد: رؤسای دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند تا منابع مالی تخصیص یافته درست مدیریت شود و پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی دقیق و واقع بینانه انتخاب شوند.
فراهانی در ادامه سخنان خود با اشاره به دو پروژه عمرانی راه هشتگرد -طالقان و گازرسانی به شهرستان طالقان اظهار امیدواری کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته این دو پروژه در آینده‌ای نزدیک و در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار